Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Na Zrću ovog ljeta uvode pravila ponašanja

Grad Novalja će do srpnja zgotoviti Master-plana razvoja turizma do 2025. godine, a koji bi omogućio da svi tipovi turista nađu svoj idealni odmor na otoku Pagu. Akcijski dio Master plana će sadržavati implementacijski dio koji će se odvijati u više faza i trajat će nekoliko godina.

Tako bi rekreativno-sportski sadržaji za trekere, bicikliste i fizički aktivne goste bili smješteni na sjevernoj strani otoka, u uvalama i tzv. mjesečevu pejzažu. Obitelji s djecom, uključujući i parove, svoje bi mjesto pronašli u Novalji, kampu Straško i uvali Stare Novalje. Za opuštajući odmor, ekološki osviještene goste koji žele na miru puniti baterije idealni su Lun i zaleđe Novaljskog polja, a Zrće će i dalje ostati mjesto za klupsku scenu i zabavu, ali s boljom komunalnom strukturom i uređenije za okolinu.

Master plan su izradili stručnjaci Instituta za turizam, piše Novi list, a donošenju plana prethodila su istraživanja na terenu, radionice, javne rasprave i tribine, analize i donošenje zaključaka, ali i nezadovoljstvo postojećom turističkom slikom Novalje.

Nema više stihijski, nego planski

“Master-plan razvoja područja Grada Novalje donosi jasnu viziju i koncepciju razvoja turizma u idućih desetak godina, kako se više ne bi odvijao stihijski, nego planski. U svemu tome jako je bitno gospodarenje prostorom, što ćemo graditi, i koji će se kapaciteti nalaziti na kojem području”, kaže gradonačelnik Ante Dabo.

Iako samo 33 posto stanovnika Novalje smatra da je “turistička ponuda Zrća iznimno važna za turistički razvoj Novalje”, dok ih samo 18 posto drži da su potrebna ulaganja u tzv. party-turizam, čak 67 posto njih misli da “party-turizam omogućuje međunarodnu prepoznatljivost Novalje”. I gradonačelnik Dabo kaže da je Zrće brend, ali da na svakom brendu treba raditi. Stoga je u pripremi vizualni identitet plaže Zrće, ali i suradnja s klubovima.

“Imamo iznimno dobru suradnju i komunikaciju s klubovima i zajednički nam je cilj da Zrće bude još bolji turistički proizvod. Prošlih godina Zrće se prelijevalo ulicama Novalje koja je tako postala party-zona, ali i tu ćemo unijeti neke promjene i uvesti pravila ponašanja, određeni turistički bonton”, najavljuje gradonačelnik Dabo, pa povlači paralelu s Ibizom gdje je sustavnim upravljanjem i organizacijom osiguran suživot mladih koji vole zabavu i obiteljskog ili nekog drugog oblika turizma.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Regija/Otoci/Na-Zrcu-od-ovog-ljeta-turisticki-bonton

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr