Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ZAGREBAČKI KOLAPS

MRAK-TARITAŠ UPOZORILA: ‘Ne bude li gužvi na rotoru, bit će ih na sljedećim semaforima. Za taj problem postoji samo jedno rješenje’

Ističe da je u ovom trenutku bitna stvar u Zagrebu izgradnja novog mosta, od kojega smo, smatra, četiri do pet godina daleko

Saborska i gradska zastupnica GLAS-a Anka Mrak-Taritaš u ponedjeljak je izjavila kako na zagrebački rotor dolazi 100.000 automobila, pa će gužvi, ako ih neće biti na rotoru, biti na sljedećim semaforima, ocijenivši da je jedino rješenje gradnja mosta.

“Sve što se radi u gradu Zagrebu je dobro da se radi, svaka poboljšica, svaka rupa koja je zakrpana, svaki dužni metar novog vodovoda”, rekla je.

Ističe da je u ovom trenutku bitna stvar u Zagrebu izgradnja novog mosta, od kojega smo, smatra, četiri do pet godina daleko. “I stoga ovaj rotor neće riješiti problem koji je trebao riješiti”, tvrdi Mrak-Taritaš.

Objasnila je da se svemu što se napravi mora znati smisao te da se ne može na kući samo popraviti krov, a sve drugo ostaviti staro. “Tako je i s rotorom i tu će i dalje biti problema”, ocijenila je i upozorila na visoku cijenu radova na obnovi rotora.

PRVI RADNI DAN ZA ZAGREBAČKI ROTOR: Nije prošlo bez problema – vozači se žale: ‘300 milijuna kuna kasnije stojim u koloni’

‘Prvo se napravi ono što se prvo vidi’

Komentirala je i objavljene fotografije obnovljenog Mosta slobode u Zagrebu, koji je “obnovljen odozgo, a odozdo se i dalje raspada”.

“Nečinjenje, dugogodišnje ignoriranje, uvijek vam dođe na naplatu. Kompletna infrastruktura koja se nalazi na cestama ili autocestama, a to su mostovi i vijadukti, moraju se kontinuirano obnavljati. Tako na Krčkom mostu stalno imamo radove iz jednostavnog razloga što se stalno mora raditi. Ako godinama niste radili, onda stvari dolaze na naplatu”, objašnjava Mrak-Taritaš.

Kad je riječ o mostovima, kaže da se napravi ono što se prvo vidi, stavi novi asfalt, uredi se ograda i sve ostalo.

“Ali, prioritet je raditi na mostovima kontinuirano, a to traži znanja, iskustva i kvalitetne radove. Traži i radnike koji su spremni to napraviti, a i financijska sredstva”, rekla je.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr