Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

JAVIO SE DIP-U

MISLAV KOLAKUŠIĆ PRVI OBJAVIO KOLIKO JE POTROŠIO NA PREDIZBORNU KAMPANJU: Nije imao donacija, a tvrdi da je dao – 12 kuna

Prva, odnosno financijska izvješća koja se podnose najkasnije sedam dana prije izbora, uključuju izvješća o primljenim donacijama, o troškovima te o iznosu cijene i popustu dobivenom za medijsko oglašavanje

Nezavisni predsjednički kandidat Mislav Kolakušić prvi je od 11 predsjedničkih kandidata dostavio Državnom izbornom povjerenstvu financijsko izvješće o financiranju dosadašnje izborne kampanje.

Prema tom izvješću, koje obuhvaća razdoblje od 29. studenoga do 11. prosinca, Kolakušić nije imao donacija, a jedini trošak koji je iskazao je trošak bankarske i usluge platnog prometa i iznosi 12 kuna.

Zaključno do 14. prosinca svi predsjednički kandidati dužni su DIP-u dostavljati izvješća o financiranju promidžbe s ažuriranim podacima do dana podnošenja. Dostavljaju ih unosom u sustav za nadzor financiranja kampanje, a prvi radni dan nakon unosa DIP ih objavljuje na svojim mrežnim stranicama i tako široj javnosti omogućuje uvid u njih.

KOLAKUŠIĆ OPLEO PO SVIMA I PORUČIO: ‘Protukandidati su kukavice!; ‘Ne želim biti novi Tuđman. On je Hrvatsku stvorio da bi je uništio’

Mogu potrošiti najviše osam milijuna kuna

Činjenica da će izvješća svih kandidata biti dostupna na jednom mjestu i da će biti lako pretraživa novost je na ovogodišnjim predsjedničkim izborima. Na dosadašnjima, svaki je kandidat izvješća objavljivao na svojoj stranici.

Prva, odnosno financijska izvješća koja se podnose najkasnije sedam dana prije izbora, uključuju izvješća o primljenim donacijama, o troškovima te o iznosu cijene i popustu dobivenom za medijsko oglašavanje izborne kampanje.

Svaki predsjednički kandidat na kampanju može potrošiti do osam milijuna kuna.

Povratak na Net.hr