Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

TURNEJA PO TRGOVINAMA

KUPCI SU NEZADOVOLJNI, NOVINARI SE BACILI U ISTRAGU: Koliko nam je zapravo pomogao niži PDV na odabrane artikle?

Za razliku od ostalih lanaca, iz DM-a tvrde kako nisu smatrali potrebnim izlagati stare i nove cijene

Nakon što se od 1. siječnja na meso, jaja, voće, povrće i pelene, plaća manji PDV nego inače, trgovci navode kako su spustili cijene artikala za nešto manje od 10 posto.

No dok se prodavači hvale spuštenim cijenama, kupci su nezadovoljni jer, kako kažu, većina trgovaca nije na svojim policama istaknula cijene prije i poslije porezne reforme.

‘Nije njihova obaveza’

Obaveza trgovaca nije bila da navedu snižene cijene s obzirom na to da se ne radi o klasičnom sniženju, već su cijene korigirane s obzirom na smanjenje PDV-a. A koliko su cijene zapravo snižene, otkrili su novinari portala Šibenski.

VLADA SNIZILA PDV NA JOŠ NEKE PROIZVODE: Odluka je pala u zadnji čas, evo što će biti jeftinije

U Konzumu su označili niže cijene te su naveli kako su one na čak 2000 proizvoda. Posebno su izdvojili pakiranje svježe orade ‘Cromaris’, koje se prije prodavalo po cijeni od 74,99 kuna, sada je 67,79 kuna, a PIK-ov svinjski but bez kosti prve kategorije jeftiniji je za dvije i pol kune (umjesto 37,99 kuna sad stoji 34,34 kune).

U Lidlu su cijene snižene za oko 10-ak posto. Kao primjer navode ‘Lupilu Midi’ pakiranja od 56 komada pelena koje sad košta 54,23 kune, dok je prije navedenog datuma cijena tog proizvoda bila 59,99 kuna.

Neki nisu naveli sniženja

Iz Spara navode kako su od 1. siječnja snizili cijene za preko 1500 proizvoda, a sve su to dočarali svojim kupcima kroz kataloge. Sniženja su isto oko 10 posto.

VRDOLJAK: ‘Manji PDV? Trebamo ozbiljnu analizu, a ne paušalna rješenja’

Za razliku od ostalih lanaca, iz DM-a tvrde kako nisu smatrali potrebnim izlagati stare i nove cijene.

“Od 1. siječnja 2019. godine, a u skladu s promjenom porezne stope, korigirane su maloprodajne cijene svih pelena, suhog povrća i voća te orašastih plodova u našoj ponudi. Cijene prije i poslije u ovom slučaju trgovci nisu u mogućnosti istaknuti na prodajnim mjestima jer bi se isto tretiralo kao posebni oblik prodaje, a što ova promjena cijena nije”, poručili su iz DM-a za Šibenski.

Povratak na Net.hr