Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ZAINTERESIRANI ZA ŠKVER

KRAJ AGONIJE RIJEČKOG BRODOGRADILIŠTA? Tvrtka iz Trsta najizgledniji je novi vlasnik ‘3.maja’

‘S njima se razgovara, a hoće li prihvatiti uvjete koje im možemo u ovom trenutku osigurati… No, vrlo je jasna filozofija i jasni modeli restrukturiranja i dokapitalizacije – nitko tko želi ući u partnerstvo ne želi plaćati tuđe i stare dugove”, izjavio je ministar gospodarstva Darko Horvat povodom informacije da je talijanski Fincantieri zainteresiran za riječki “3. maj’

Nakon sastanka ministra gospodarstva Darka Horvata, primorsko-goranskog župana Zlatka Komadine i predstavnika kriznog stožera riječkog brodogradilišta “3. maj”, održanog danas u Rapcu, nazire se kraj agonije u tom brodogradilištu i nastavak prozvodnje.

Predsjednik kriznog stožera “3. maja” Predrag Knežević prenio je škveranima vijest da postoji interes ulagača za brodogradilište, piše Novi list.

‘Nazire se početak kraja ove agonije’

“Nazire se početak kraja ove agonije, da bi se mogla razriješiti, a imamo tu i Fincantieri koji je očito najizgledniji ponuđač”, kazao je Knežević.

Fincantieri je talijanska tvrtka iz Trsta koja je navodno zainteresirana za preuzimanje “3. maja”. U Rapcu je ministar gospodarstva Horvat odgovarao na pitanja novinara o dvama posrnulim brodogradilištima.

“Što se tiče 3.maja i Uljanika, jedan smo radikalni rez već primijenili: rekli smo, zaboravite filozofiju kojom ste radili proteklih godina. Jer ugovarati brodove na način da oni već u samom startu produciraju gubitke, više nije moguće i mislim da se više nikad ne bi trebalo ponoviti. Država će odnosno porezni obveznici morati sanirati one procese u koje se ušlo vrlo lakomisleno i bez ikakvih analiza”, izjavio je ministar Horvat.

SINDIKAT: Uprava Uljanika nije se potrudila zadržati ugovorene poslove 3. maja

‘Nitko ne želi plaćati tuđe i stare dugove’

Oba brodogradilišta, dodao je, moraju dobiti vjerodostojne strateške partnere, s kojima će nastaviti brodograđevnu industriju.

“Oni su tu, s njima se razgovara, a hoće li prihvatiti uvjete koje im možemo u ovom trenutku osigurati… No, vrlo je jasna filozofija i jasni modeli restrukturiranja i dokapitalizacije – nitko tko želi ući u partnerstvo ne želi plaćati tuđe i stare dugove. Ako ćemo se i moći transformirati na raj način, ti stari dugovi morat će u jednom trenutku sjesti na državni proračun”, rekao je ministar gospodarstva Darko Horvat koji u Rapcu sudjeluje na konferenciji o digitalizaciji.

“Da se adekvatno reagiralo od strane uprave Uljanika ali i Ministarstva gospodarstva, moglo se ranije prihvatiti plan restrukturiranja težak 2 milijarde kuna jer bi se tako završili brodovi u Puli i Rijeci pa bi izloženost države opet bila 2 milijarde ali sa živim brodogradilištima a ovako će izloženost možda biti veća i od 4 milijarde – s mrtvim brodogradilištima”, kazao je primorsko-goranski župan Komadina.

TKO JE UKRAJINSKI OLIGARH ZAINTERESIRAN ZA ULJANIK I 3. MAJ? Milijarder s Forbesove liste blizak Putinu i Pravoslavnoj crkvi

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr