Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

USUSRET DANIMA KOMUNIKACIJA

KAKO JE COCA-COLA POSTALA NAJPOZNATIJI BRAND NA SVIJETU: ‘Uvijek smo bili dio posebnih trenutaka, a i danas nas mladi najviše vole’

Coca-Cola je danas najpoznatiji brand na svijetu, ali nastavljaju s inovacijama i novim trendovima

Coca-Cola Adrijin Marketing Manager Kristijan Matijašević govori o Coca-Coli kao brandu, novim planovima kompanije za mlade, Danima komunikacija koji će se održati od 28. do 31. ožujka u Rovinju i osobinama koje traže od svojih zaposlenika.

Percepcija javnosti je da apsolutno cijeli svijet zna za Coca-Colu. Je li to istina kada govorimo o teenegerima danas u Hrvatskoj i svijetu? Što vole, što kupuju i čemu teže?

MATIJAŠEVIĆ: Coca-Cola je jedna od neprepoznatljivijih riječi na svijetu i zasigurno najpoznatiji brand na svijetu što je rezultat kontinuirane relevantne prisutnosti među svim dobnim skupinama pa tako I među teenagerima. Bez obzira u kojem dijelu svijeta, Coca-Cola je neizostavni dio života teenagera. Tako je i u Hrvatskoj.

Globalizacija i digitalizacija danas omogućuju da se inovacije i trendovi šire svijetom brže nego ikada. Upravo zbog toga, bez obzira da specifičnost određene kulture, danas su razlike među teenagerima sve manje i manje. Ono što žele su konstantne inovacije koje će im omogućiti nova iskustva u kojima će uživati ili samostalno (manifestacija individualnosti) ili zajedno s prijateljima kao dio jedne interesne grupe.

Kako se Coca-Cola odlučila pozicionirati s obzirom na ovu ciljanu skupinu? Što ćete novo ponuditi teengerima?

MATIJAŠEVIĆ: Coca-Cola je uvijek bila dio svakodevnice i posebnih trenutka svih dobnih skupina, pa tako i teenagera. Osim Coca-Cole, i drugi brandovi kao što su npr. Sprite, Fanta obraćaju se upravo teenagerima nudeći kontinuirane inovacije kroz nove okuse ili nova iskustva kroz razne promocije kao npr. Shake&Take aplikaciju. Ono čime se posebno ponosimo jesu rezultati istraživanja koji kontinuirano dokazuju da teenageri percipiraju naše brandove kao brandove koje najviše vole.

Sponzor ste na Danima komunikacija, a organizatori festivala HURA i IAB Hrvatska su se kroz specijalizirane radionice i seminare ove godine posebno fokusirali na edukaciju mladih. Kako današnji teengeri, a budući studenti mogu saznati više o karijeri u Coca-Coli, odnosno kakav tip ljudi tražite za rad u Coca-Coli?

MATIJAŠEVIĆ: Autentičnost i inovacija su dvije riječi kojima bih opisao naše brandove, ali i naš pristup poslovanju, odnosno način na koji razmišljamo. Svaki dan težimo biti bolji nego što smo bili jučer, cijenimo radoznalost i kontinuirano nalaženje tržištu još zanimljivijih ideja. Želimo biti kompanija koja svijetu nudi najbolji portfolio pića za apsolutno svaku priliku.

Povratak na Net.hr