KAKO JE COCA-COLA POSTALA NAJPOZNATIJI BRAND NA SVIJETU: / 'Uvijek smo bili dio posebnih trenutaka, a i danas nas mladi najviše vole'

Image
Foto: promo

Coca-Cola je danas najpoznatiji brand na svijetu, ali nastavljaju s inovacijama i novim trendovima

21.3.2019.
17:50
promo
VOYO logo

Coca-Cola Adrijin Marketing Manager Kristijan Matijašević govori o Coca-Coli kao brandu, novim planovima kompanije za mlade, Danima komunikacija koji će se održati od 28. do 31. ožujka u Rovinju i osobinama koje traže od svojih zaposlenika.

Percepcija javnosti je da apsolutno cijeli svijet zna za Coca-Colu. Je li to istina kada govorimo o teenegerima danas u Hrvatskoj i svijetu? Što vole, što kupuju i čemu teže?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

MATIJAŠEVIĆ: Coca-Cola je jedna od neprepoznatljivijih riječi na svijetu i zasigurno najpoznatiji brand na svijetu što je rezultat kontinuirane relevantne prisutnosti među svim dobnim skupinama pa tako I među teenagerima. Bez obzira u kojem dijelu svijeta, Coca-Cola je neizostavni dio života teenagera. Tako je i u Hrvatskoj.

Globalizacija i digitalizacija danas omogućuju da se inovacije i trendovi šire svijetom brže nego ikada. Upravo zbog toga, bez obzira da specifičnost određene kulture, danas su razlike među teenagerima sve manje i manje. Ono što žele su konstantne inovacije koje će im omogućiti nova iskustva u kojima će uživati ili samostalno (manifestacija individualnosti) ili zajedno s prijateljima kao dio jedne interesne grupe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako se Coca-Cola odlučila pozicionirati s obzirom na ovu ciljanu skupinu? Što ćete novo ponuditi teengerima?

MATIJAŠEVIĆ: Coca-Cola je uvijek bila dio svakodevnice i posebnih trenutka svih dobnih skupina, pa tako i teenagera. Osim Coca-Cole, i drugi brandovi kao što su npr. Sprite, Fanta obraćaju se upravo teenagerima nudeći kontinuirane inovacije kroz nove okuse ili nova iskustva kroz razne promocije kao npr. Shake&Take aplikaciju. Ono čime se posebno ponosimo jesu rezultati istraživanja koji kontinuirano dokazuju da teenageri percipiraju naše brandove kao brandove koje najviše vole.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sponzor ste na Danima komunikacija, a organizatori festivala HURA i IAB Hrvatska su se kroz specijalizirane radionice i seminare ove godine posebno fokusirali na edukaciju mladih. Kako današnji teengeri, a budući studenti mogu saznati više o karijeri u Coca-Coli, odnosno kakav tip ljudi tražite za rad u Coca-Coli?

MATIJAŠEVIĆ: Autentičnost i inovacija su dvije riječi kojima bih opisao naše brandove, ali i naš pristup poslovanju, odnosno način na koji razmišljamo. Svaki dan težimo biti bolji nego što smo bili jučer, cijenimo radoznalost i kontinuirano nalaženje tržištu još zanimljivijih ideja. Želimo biti kompanija koja svijetu nudi najbolji portfolio pića za apsolutno svaku priliku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo