Josipović: Nepristojno je rasipati novac na oglase

'Nije pristojno trošiti puno novca na promidžbene spotove i plakate', izjavio je Ivo Josipović i ostao živ. Milijun kuna u deset dana je za njega, čini se, sića.

4.12.2009.
14:34
VOYO logo

Predsjednički kandidat SDP-a Ivo Josipović izrazio je danas u Bjelovaru zadovoljstvo dosadašnjom kampanjom ističući kako je posebno zadovoljan izravnim kontaktima i razgovorima s građanima, što smatra dobrim putem za komunikaciju političara i građana.

Na pitanje što smatra važnijim: promidžbu ili razgovore s ljudima, rekao je kako je i jedno i drugo važno, pri čemu je dodao da sada nije pristojno trošiti puno novca za plakate i spotove te da je važnije posvetiti se ljudima, na čemu temelji svoju kampanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, Josipović je objavio prvo privremeno financijsko izvješće po kojem je za kampanju od 19. do 30. studenoga potrošio 943.560 kuna, od toga više od polovice za oglašivanje.

Za vanjsko oglašivanje, radio i tisak je potrošio 534.880 kuna, promidžbeni materijal s 205.000 kuna, a organizacija skupova s 203.680 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izmišljanje prljavog veša

Na pitanje hoće li još biti iznošenja prljavog veša u kampanji odgovorio je kako je to dio kampanje te kako je bitno da se prljavi veš ne izmišlja. "Ako on postoji, nema problema, no nije ga lijepo ni dobro izmišljati", rekao je.

Naglasio je da je zadovoljan rezultatima anketa te da želi još bolje rezultate i savez s građanima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-200911270247006 arti-200912020602006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo