Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ISTRAŽIVANJE

ANKETA NEPOSREDNO PRED IZBORE: HDZ osvaja čak 6 mandata, liberalna koalicija svoj će dobiti tek nakon brexita

Ispod praga ostaju Kolakušić, Bandić, Hasanbegović…

HDZ bi na predstojećim izborima mogao osvojiti 6 mandata, SDP 3, a Živi zid, Amsterdamska koalicija i Most po jedan mandat, pokazuje istraživanje koje je za N1 Televiziju provela tvrtka Oraclum.

HDZ tako ima 34,67 posto podrške, SDP 21,1 posto, Živi zid 11,1 posto, Most 7,3 posto, a Amsterdamska 5,7 posto te bi prema ovoj anketi Amsterdamska osvojila 12 mandat koji će se aktivirati tek nakon brexita, odnosno nakon što Ujedinjeno Kraljevstvo izađe iz Unije.

Ispod praga ostaje Lista Mislava Kolakušića (3,3%), Start (3,1%), MB 365 (2,8%), Neovisni za Hrvatsku (2,4%), Suverenisti (2,2%), Pametno (1,2%), HNS (1,2%), Možemo (1,1%) te HSLS (0,5%).

Ressler, Borzan, Sinčić, Petrov…

Nositelj HDZ-ove liste Karlo Ressler dobit će 27 posto glasova svoje liste, predviđaju, dok će kod SDP-a najbolje proći Biljana Borzan koja dobiva 31 posto glasova liste, dok nositelj liste socijaldemokrata dobiva 20 posto svih glasova SDP-a. Kod Živog zida najviše preferencijalnih glasova dobiva posljednji na listi Ivan Vilibor Sinčić – 46 posto. Kod Mosta Božo Petrov (31 posto), a  u Amsterdamskoj koaliciji, najviše preferencijalnih glasova odnosi Krešo Beljak (22%), zatim Valter Flego (21%) a na trećem je mjestu Anka Mrak Taritaš (20%).

Metodologija Oraclumova istraživanja se temelji na dva koncepta zbog kojih nije potrebno koristiti modele koje koriste klasične anketne metode u prilagodbi svojih uzoraka: mudrost masa i mrežna analiza prijateljstava na društvenim mrežama. Ispitanike se ne pita za koga će glasati već za koga misle da će pobijediti na izborima, te za koga misle da će glasati njihovi prijatelji, obitelj, susjedi. Svaki pojedinac ima neko mišljenje o tome kakav će biti konačan ishod izbora

Povratak na Net.hr