Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Karlovčanima koji su ‘odrezali’ radijatore stigle kazne

Ipak neće biti tematske sjednice Gradskog vijeća o problemu grijanja u Karlovcu, iako su to zahtijevali aktivisti Građanskog pokreta Neću usluge toplane kad su predali 1.010 potpisa kojima se traži da Grad više ne financira Gradsku toplanu.

“Budući da Vaš prijedlog nije podržalo najmanje deset posto birača, nisu ispunjene zakonske pretpostavke da bi se uvrstio u dnevni red”, piše u dopisu koji je aktivistima poslala Nada Murganić, predsjednica Gradskog vijeća.

Kažnjeno dvadesetak građana koji su ‘odrezali’ radijatore

Istodobno, dvadesetak onih koji su se odvojili iz gradskog sustava bez suglasnosti Gradske toplane i ostalih korisnika na zajedničkom mjernom mjestu, Državni inspektorat je prekršajno prijavio, nakon što ih je prijavila Gradska toplana.

“Ponovno skrećemo pažnju korisnicima da, ako se žele izdvojiti iz centralnog sustava grijanja Karlovca, poštuju zakonske odredbe”, poručio je direktor Gradske toplane Inoslav Latković.

Među kažnjenima je i Marijan Fudurić, jedan od koordinatora Građanskog pokreta Neću usluge toplane, koji je dobio tisuću kuna kazne.

‘Uporno me nazivaju tarifnim kupcem, a to nisam’

“Uložio sam žalbu na rješenje. Uporno me nazivaju tarifnim kupcem, a to nisam. Ugovor je temelj svega, a njega nemam, kao ni tehničkih mogućnosti da primam usluge Gradske toplane. Sve sam to obrazložio na tri stranice, koje u Inspektoratu očito nisu pročitali”, kazao je Fudurić. Prijavio je ranije Gradsku toplanu i radi toga što korisnicima šalje račune bez osobnog identifikacijskog broja kupca, a tvrtka je priznala taj propust.

“Sad traže od mene, koji nisam njihov korisnik, da im dam OIB”, kazao je Fudurić, koji je Gradskoj toplani opet vratio račune. “Zbog silnih laži narast će Vam nos poput Pinocchieva, a s obzirom na zahtjev da Vam dostavim OIB, sve više ličite na Muppet show”, napisao je Fudurić toplani.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr