I 4. studenog vlaku Zagreb-Sisak otkazale kočnice

Prije mjesec i pol na putu od Zagreba do Siska tijekom vožnje vlaku su također otkazale kočnice.

22.12.2009.
14:03
VOYO logo

"Putujem vlakom jer je jeftiniji, jer sam navikla, jer radim blizu kolodvora. No, imam osjećaj da bi HŽ bio sretniji da nas putnika nema, da vlakovi ne voze, da ne moraju održavati pruge i lokomotive, a milijuni da redovno sjedaju na njihov račun. Već smo nekoliko puta javno pozvali čelnike HŽ-a da se provozaju s nama u špici, kod odlaska na posao ili povratka doma, da vide u kakvim se uvjetima vozimo, kolika je gužva, kako je vruće ljeti, a hladno zimi. Ozbiljno razmišljam da više ne putujem vlakom. Ne volim ruski rulet, a, na žalost, vožnja vlakom u Hrvatskoj upravo je to", kazala je za Jutarnji list Siščanka Davorka R..

"Prije mjesec i pol dana, 4. studenoga, vlaku koji je u 17.48 krenuo iz Zagreba prema Sisku, tijekom vožnje otkazale su kočnice. Srećom, izbjegnuta je tragedija, jer je strojovođa uočio kvar i uspio vlak nekako dovesti do stanice u Velikoj Gorici. Strah me i pomisliti što bi se dogodilo da je morao naglo zaustaviti vlak, da nije na vrijeme primijetio kvar na kočnicama" kazao je Siščanin Sandro S.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaje kako je mislio sam da će splitska tragedija opametiti čelnike HŽ-a, da će nakon stradavanja onolikog broja ljudi zbog ljudske pogreške i neispravne tehnike, početi odgovornije obavljati svoj posao.

"Jako sam ogorčen i nezadovoljan odnosom HŽ-a prema Sisku, putnicima iz Siska i uopće stanjem sigurnosti u željezničkom prometu. Nesreća 'sisačkog vlaka' na zagrebačkom glavnom kolodvoru nije samo rezultat velike hladnoće, kvara ili ljudske pogreške, nego oslikava činjenicu da godinama nije ulagano u nove vlakove, da sigurnost putnika i kvaliteta usluge nisu primarna briga čelnih ljudi HŽ-a", prokomentirao gradonačelnik Siska, Dinko Pintarić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pintarić dodaje da stalno sluša prigovore sugrađana o strašnim gužvama, neurednim i neudobnim vagonima, kašnjenju vlakova.

Kazao je da je Sisak vjerojatno jedino županijsko središte u državi u kojem glavni željeznički kolodvor nema otočnih perona, nego za ulazak u vlak trebaju pomoćne stepenice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sisak je u poziciji da mora sam graditi na HŽ-ovu zemljištu pješački most iznad industrijsko-putničkog kolodvora u Capragu, jer HŽ ne želi sudjelovati u izgradnji toga objekta od presudne važnosti za sigurnost stotina ljudi koji vlakom putuju u Zagreb. Ova nesreća, na žalost, samo je podsjetnik na klimu koja već godinama vlada u HŽ-u, klimu nebrige i neosjetljivosti za potrebe putnika", kazao je Pintarić, piše Jutarnji list.

Prethodni članci:

arti-200912210320006 arti-200912210013006 arti-200912210033006 arti-200912210751006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo