#THANK YOU

HTZ ZAHVALJUJE STRANIM TURISTIMA KOJI SU LJETOVALI U HRVATSKOJ: Za 13 inozemnih tržišta osmislili su zasebne kampanje

‘Želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini’. kazao je direktor HTZ-a Kristjan Stančić

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu promotivnu kampanju “Thank You” koju provodi na društvenim mrežama želeći se zahvaliti inozemnim turistima što su ove godine odabrali Hrvatsku za odmor. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta: Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Italiji, Mađarskoj, Belgiji, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj i Velikoj Britaniji.

GRČKA I TURSKA VEĆ IMAJU STRATEGIJU ZA IDUĆU TURISTIČKU SEZONU, A HRVATSKA? ‘Nama su sada ključne ove tri stvari’

U fokusu Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka

“Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, poručivši kako je u dosadašnjem dijelu godine Hrvatsku posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.

U fokusu “Thank you” kampanje HTZ-a prvenstveno su Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, odnosno tržišta koja su, uz domaće goste, u ovoj godini ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj. Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali.

IZVRSNI PODACI O TURISTIČKOJ SEZONI: Hrvatska je u srpnju ostvarila daleko bolji rezultat od konkurencije na Mediteranu

Zahvale na jezicima ciljanih tržišta

Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.

U navedenim zemljama, uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, bit će organizirane i nagradne igre na društvenim mrežama, a dobitnici će moći osvojiti poklon paket hrvatskih suvenira.

Nakon kampanje “Thank you”, Hrvatska turistička zajednica krenut će s provedbom promotivnih aktivnosti za posezonu, tijekom koje će u fokusu biti nautika, kontinentalna ponuda, eno-gastronomija te ponuda hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.

JEDNI OD RIJETKIH KOJI SU U NEČEMU U PLUSU: Ova hrvatska županija i dalje bilježi porast broja domaćih turista

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr