Hrvatski proizvod postaje hit na domaćem, ali i inozemnom tržištu

30.9.2014.
11:53
VOYO logo

Osnovni kriteriji koje je u visokom stupnju potrebno ispuniti za nominaciju su način izrade proizvoda, dizajn, cjelokupni izgled, društveni značaj proizvoda i podrijetlo sirovina za izradu.

'Kuće i borovi'

Sve ih ispunjava Margaretina kolekcija drvenih didaktičkih igračaka, odnosno jedna od slagalica iz kolekcije pod nazivom “Kuće i borovi”, piše Glas Slavonije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o proizvodu kojim se dijete na različite načine može igrati kroz tri razvojne faze te u svakoj razvijati logičko razmišljanje i vizualnu percepciju, poboljšati koncentraciju, naučiti osnovne boje i, naravno - zabaviti se! Igračke Margareta ručno izrađuje od laganog i kvalitetnog lipova drva te ih boji ekološkim bojama neškodljivim za zdravlje.

''Od ranog djetinjstva bila sam luda za svim vrstama slagalica, što me i gurnulo prema kiparstvu kao životnoj profesiji. Nakon završetka Akademije radila sam u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, na fakultetima i bila u kontaktu s djecom i mladima svih dobi. Tu se negdje rodila ideja da pokušam stvoriti svoju tvornicu igračaka iz mašte koja bi se bazirala na didaktičkim igračkama'', kaže mlada umjetnica koja je prvi komplet slagalice napravila prije nepunih godina dana, a već se danas može pohvaliti golemim interesom za njen proizvod na domaćem, ali i inozemnom tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

http://www.glas-slavonije.hr/248465/3/Kuce-i-borovi-iz-Osijeka-medju-najboljim-svjetskim-ekoproizvodima-za-djecu

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo

Još iz rubrike