Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Hrvatima Kaufland draži od Konzuma!

Prvo hrvatsko istraživanje tržišta Best Buy Award pokazalo je kako hrvatski građani smatraju da im City Center One nudi najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o šoping-centrima u Hrvatskoj.

Istraživanje hrvatskog tržišta po metodi DEEPMA – Best Buy Award, provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK, pokazalo je kako Hrvati radije biraju strane šoping-centre od domaćih.

arti-201004280395006Tako je 8,7 posto ispitanika odgovorilo da im najbolji omjer cijene i kvalitete pruža City Centre One, dok 8,1 posto radije odlazi u Kafuland, a samo 6,7 posto Hrvata bira Konzum.

Iza Konzuma slijede Plodine, Emmezeta, Interspar/Ipercoop, Mercator, Avenue Mall, Metro, Getro te West Gate.

Ističe se kako ispitanicima u istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi brendove za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni ‘šoping-centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete’.

Treba napomenuti i da je 24,6 posto ispitanih građana bilo bez odgovora.

Prethodni članak:

arti-201005080073006

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr