Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

STIGAO KOMENTAR

HRT ODGOVARIO NA KRITIKE I NAPAO MARASA: ‘Netočno je da HRT tuži svoje novinare za dva milijuna kuna’

Navode kako je u utorak iz središnjice SEEMO (South East Europe Media Organization) glavnom ravnatelju HRT-a stigla oštra osuda postupka Gordana Marasa, koju smatraju nezapamćenim političkim pritiskom na jednu javnu televiziju u Europskoj uniji

Hrvatska radio-televizija (HRT) osudila je u utorak izjavu SDP-ovog saborskog zastupnika Gordana Marasa da “HRT tuži svoje novinare za 2 milijuna kuna”, naglasivši da su Marasove tvrdnje netočne, a da je HRT u protekle dvije godine pokrenuo tužbe protiv nakladnika zbog iznošenja neistina i povrede časti i ugleda HRT-a te protiv glavnih urednika zbog neobjavljivanja demantija.

“HRT najoštrije osuđuje jučerašnju izjavu SDP-ovog saborskog zastupnika Gordana Marasa koji je s konferencije za novinare izbacio HRT-ovog novinara, te snimatelja i tehničara, pritom utvrdivši netočno da ‘HRT tuži svoje novinare za 2 milijuna kuna’. Netočne su tvrdnje da HRT tuži svoje novinare: naime, tužbe su u protekle dvije godine pokrenute protiv nakladnika zbog iznošenja neistina i povrede časti i ugleda HRT-a, te protiv glavnih urednika zbog neobjavljivanja demantija – a što su, podsjećamo, dužni učiniti sukladno Zakonu o medijima”, navodi se u priopćenju službe Komunikacije Hrvatske radio-televizije.

Oštra osuda Gordana Marasa

Navode kako je u utorak iz središnjice SEEMO (South East Europe Media Organization) glavnom ravnatelju HRT-a stigla oštra osuda postupka Gordana Marasa, koju smatraju nezapamćenim političkim pritiskom na jednu javnu televiziju u Europskoj uniji.

HRT je danas, dodaje se, uputio pismo Programskom vijeću i Nadzornom odboru HRT-a kako bi sagledali sve činjenične i pravne aspekte vezano uz sudjelovanje  dopredsjednika Programskog vijeća HRT-a Nikole Bakete na GONG-ovoj konferenciji za novinare, na kojoj je GONG pozvao na bojkot HRT-a, te da poduzmu odgovarajuće mjere.

HRT također ističe kako su u tijeku prve nagodbe o mirnom rješenju spora sa nakladnicima, a popis tužbi i tužbenih predmeta bit će dostupan na  HRT-ovoj mrežnoj stranici.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr