Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

FOTO: Usprkos ‘teškim’ pripremama, vlakovi ipak kasne 10-15 minuta

Zbog preusmjeravanja željezničkog prometa s Glavnog kolodvora na Zapadni kolodvor, a zbog postavljanja novog signalno-sigurnosnog uređaja, većina putnika koji dolaze vlakom iz pravca Savskog Marofa, Krapine, Zaboka, Varaždina, kao i iz Karlovca, Rijeke i Splita jutros su kasnili od 10 do 15 minuta.

Iako su pripreme za posebnu regulacija prometa trajale u HŽ-u i ZET-u tjednima, kako su nam i sami priznali, teškoća u prometu ima, a kažu i da će ih biti do 11. ožujka u 4 sata ujutro do kada će trajati radovi.

Bolje ne možemo

“Bolje se ne može za sada, jedino što će biti uhodavanje iz dana u dan i biti će sve puno bolje. Putnici će se naviknuti da će vlakovi kasniti 5 do 10 minuta. Mi tu ne možemo pomoći taj proces se morao napraviti, to se čeka već 100 godina”, naglasio je šef Zapadnog kolodvora Marko Popić.

Dodaje da rade u normalnim smjenama, nitko nije otišao na godišnji, ali i ističe da je najveći problem nedostatak kolosijeka.

“Imamo mi sad četiri u funkciji, imamo još dva, ali tehnika ne može sve to progutati. Nismo naviknuli na to, mi smo kolodvor sa tri kolosijeka u funkciji, a sad nam treba 5 ili 6, a mi to ne možemo, ne može se jednostavno bolje”, priznao je Popić.

Nakon što putnici izađu na Zapadnom kolodvoru čeka ih stotinjak metara pješačenja do stanice ZET-a od kuda kreće posebna tramvajska linija broj 10 koja vozi preko Glavnog kolodvora do Borongaja. Iako tramvaj kreće svakih šest minuta u špicama situacija nije puno bolja.

Gdje ćete sve izgubiti dragocjene minute

“Skretnica koja je trebala biti za skretanje za Jagićevu ne radi. U zadnji čas se javilo zbog tehničke ispravnosti da ne bi došlo do kakvih problema pa su produžili liniju u drugom smjeru”, objasnio je kontrolor ZET-a Branimir Buzo.

Dakle, nakon desetak minuta izgubljenih u vožnji vlakom, putnici moraju računati i na pokoju izgubljenu minutu u tramvaju jer popravak skretnice neće biti brz.

“Ne vjerujem jer imamo nekih propusta u nabavci materijala, pa već par skretnica u Gradu Zagrebu ne rade već duže vrijeme”, otkrio je Buzo.

Putnike nije previše zanimalo što su ZET-ove skretnice u kvaru i što zbog manjka kolosijeka na Zapadnom kolodvoru HŽ-e ne može uspostaviti bolji promet.

“Vlak vozi skoro pola sata do Zapadnog. Mi smo se pola sata vozili od Vrapča do Zapadnog. Danas baš nije bilo dobro, već kasnim, radim od 7.30”, kaže jedan putnik. “Kasnit ću sigurno jer su u HŽ-u neorganizirani. Pripremali su se mjeseca dana, trebalo je 1. veljače početi, pa se nakon mjesec dana nisu uspjeli organizirati. Vlak je kasnio 20 minuta na relaciji koju prelazi 35 minuta”, kažu putnici.

Povratak na Net.hr