Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

HND zgrožen: Ne slijedite primjer Večernjeg lista

Hrvatsko novinarsko društvo objavilo je u ponedjeljak priopćenje povodom izdanja Večernjeg lista, koje je, kažu, izazvalo veliku uznemirenost među novinarima. Naime, list je izašao s naslovnicom i posljednjom stranicom koje su u cijelosti prodane oglašivaču – American Expressu.

“Dakle, današnji broj tih utjecajnih dnevnih novina, koje žele biti ozbiljne i koje u svom žanru imaju najveću čitalačku publiku u državi, izašao je s omotom koji je u cijelosti reklama. Informativni sadržaj potpuno je uklonjen da bi se objavio komercijalni”, kažu u HND-u.

“Time je vodstvo Večernjeg lista, u stopostotnoj varijanti, ostvarilo najcrnje strahove hrvatskih novinara i zainteresirane javnosti odakle se dugo i neprestano upozorava da paktiranje medijskih vlasnika i uređivačkih politika s oglašivačima zbog što veće zarade bespovratno ugrožava integritet novinarstva te dovodi do pada povjerenja u medije i pada tiraža.

Umjesto da čuva obraz profesije koja treba prvenstveno služiti interesima publike i općeg dobra, ovakvo novinarstvo, kakvo su nam danas pokazali odgovorni ljudi u Večernjem listu, funkcionira kao trgovačka kuća u kojoj je apsolutno sve na prodaju.

HND stoga poziva vodstva svih hrvatskih medija da se ne povode za ovakvim primjerom”, piše u priopćenju koje potpisuje presjednik HND-a Zdenko Duka.

Vezani članci:

arti-201103230504006
arti-201105030797006

arti-201002120564006

Povratak na Net.hr