Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

AFERA OVERSEAS EXPRESS

GRINCH OD 100 MILIJUNA KUNA: Evo čovjeka koji je tisućama Hrvata ukrao Božić

Overseas Express iznevjerio je brojne klijente ne isporučivši na vrijeme pakete pokušavajući ih istodobno i prevariti.

Jedna od najvećih kompanija za dostavu paketa u Hrvatskoj doživjela je potpuni kolaps u najgorem mogućem trenutku – uoči Božića. Overseas Express iznevjerio je brojne klijente ne isporučivši na vrijeme pakete pokušavajući ih istodobno prevariti tvrdeći da su pakete pokušali dostaviti, ali da korisnici nisu bili kod kuće, za što je Telegram doznao da je potpuna neistina.

Kako je Overseas ukrao Božić

Podsjetimo, afera s Overseasom u glavnoj ulozi puknula je nekoliko dana prije Božića kada su korisnici shvatili da njihovi paketi neće biti dostavljeni na vrijeme. Njihova organizacija doslovno se raspala pa su se nekoliko dana prije Božića gnjevni klijenti čak i okupili ispred skladišta u Leskovcu kako bi pokušali dobiti svoje pakete.

Ipak, Overseas im nije dopustio da preuzmu poklone u skladištu, a navodno je došlo i do fizičkog obračuna zbog kojeg je intervenirala i policija.

Najveći međunarodni partner Overseas Expressa još od 2009., američki UPS, objavio je uoči praznika da raskida ugovor s hrvatskom kompanijom, ali suradnja, na žalost hrvatskih korisnika, traje do siječnja.

Korisnici nisu uvažili ispriku

Ovakav sramotan odnos Overseasa prema svojim klijentima izazvao je lavinu gnjevnih komentara na društvenim mrežama, a nije pomogla ni isprika tvrtke koja je jučer poslana medijima. Overseas se u priopćenju pokušao opravdati jer im je u vrijeme blagdana stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog.

OVERSEAS EXPRESS SE ISPRIČAO SVIMA KOJIMA JE UKRAO BOŽIĆ: Napokon objasnili zašto su toliko kasnili

Overseas je obećao da će pronaći način kako da se korisnicima dodatno oduži. Tvrde kako im je sada u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Ističu kako će najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka biti dostavljeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje.

No, korisnici njihovu ispriku nisu uvažili jer tvrde da se slične situacije događaju i u ostatku godine.

Prihodi od 100 milijuna kuna

Inače, sjedište Overseas Expressa je u Hrvatskom Leskovcu, a u vlasništvu je austrijske pošte.

Prihodi tvrtke prošle godine, barem prema javno dostupnim podacima, iznosili su astronomskih 100 milijuna kuna, a na čelu kompanije je direktor Boris Brković. Direktor i predsjednik Uprave je više od osam godina, a prije toga je u kompaniji radio kao operativni menadžer.

Povratak na Net.hr