Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

‘Neprihvatljivo da se program HTV-a prekida reklamama za odreske’

Glavni ravnatelj HRT-a Goran Radman u ponedjeljak je sjedeći uz kolege s konkurentskih televizija kritizirao program i rad vlastite kuće. Istaknuo je da bi njegova kvaliteta trebala biti bolja s obzirom na broj zaposlenih te priznao da primjerice Dnevnik gubi bitku u gledanosti s konkurencijom.

“Na Hrvatskoj televiziji ima previše zaposlenih s obzirom na to kakav program ona trenutno proizvodi”, izjavio je to u ponedjeljak glavni ravnatelj te kuće Goran Radman na okruglom stolu koji je pod nazivom Televizija 21. stoljeća organiziralo veleučilište VERN. No, istovremeno je kazao da će tek vidjeti hoće li nakon restrukturiranja biti nužni otkazi. Radman bi želio vratiti na HTV vratiti profesionalizam koji je taj medij krasio u 70-im godinama, piše Večernji list.

Priznao da gube bitku s drugim nacionalnim TV-kućama

Priznao je da HTV-ov Dnevnik gubi bitku u gledanosti s privatnim televizijama, te se zauzeo za to da se u javnom prostoru ograniče komercijalni sadržaji. Po njemu je neprihvatljivo da se program HTV-a prekida reklamama “za odreske od 9,99 kuna”.

Na okruglom stolu sudjelovali su i predsjednik uprave RTL-a Hrvatska Johaness Züll te predsjednik uprave Nove TV Dražen Mavrić, koji su istaknuli da im je zbog gospodarske situacije koja je uzrokovala smanjenje marketinškog budžeta teško poslovati.

“Iako potrošači danas konzumiraju sadržaj i vijesti putem različitih platformi i s različitih mjesta, središnje informativne emisije i dalje čine najznačajniji udio u gledanosti. Odgovornost novinara i urednika stoga je predvidjeti što publika želi gledati”, kazao je Johaness Züll s RTL-a.

Povratak na Net.hr