JAKO RUŽNO

DRUGA STRANA PRIČE O INCIDENTU U ZAGREBAČKOM MCDONALDSU: ‘Gosti nam se žale na tu gospođu, kažu da ih uznemiruje’

Nakon što je priča izašla na društvenim mrežama, te potom u medijima, oglasili su se i iz McDonaldsa

Društvenim mrežama proširila se priča o incidentu u McDonadlsovom restoranu na zagrebačkom Glavnom kolodvoru uslijed kojeg je iz restorana ispraćena jedna starija gospođa koja tamo često sjedi. Ljudi koji je viđaju pretpostavljaju da se tamo grije i jede te kažu da joj često priđu i daju joj novac.

Gospođa koja je na incident upozorila putem facebooka, kaže kako su djelatnici baki pozvali policiju.

ŠIRI SE RUŽNA PRIČA IZ MC’DONALDSA U ZAGREBU: ‘Pozvali su policiju i istjerali bakicu koja je tamo svaki dan, a ne prosi niti žica’

Objavu prenosimo u cijelosti.

“U McDonald’s na Glavnom kolodvoru osoblje je upravo zvalo policiju kako bi istjeralo bakicu koja svakodnevno tamo sjedi, pod lažnom optužbom da baka prosi, žica ljude i uznemiruje ih – što nije istina. Ja sam ovdje svaki dan skoro, komuniciram s bakom stalno i u jako puno navrata sam vidjela da joj ljudi prilaze sami noseći hranu ili novac, bez da ih išta traži.

Ono što McDonald’s i njegovo neuko osoblje ne razumije da je i ova gospođa ovdje potrošač jer novce koje dobije potroši upravo tu, a ljudi koji joj kupuju stvari također troše svoje novce i kupuju joj u Mcdonaldsu čime ona punopravno sjedi unutra, a Mek dodatno zarađuje.

Vedran je baku Mariju ispratio van kako je policija ne bi privela i ispratio na bus za Goricu gdje živi s bolesnom kćeri, bez primanja, po standardima klasične hrvatske priče.

Osim beskonačnog razočarenja mogu samo reći da Mek ne cijeni svoje kupce jer kao prvo nas dvoje smo bili vrlo izravni svjedoci da lažu, kao drugo, na njihovo inzistiranje baka nije smjela ostati u prostoru iako su joj kupljene stvari iz restorana i tamo bi ih smjela konzumirati.

Bravo za Mek, osoblje i voditelja čije ime počinje na M kojima očito najveće zadovoljstvo predstavlja pokazivanje moći nad slabijima od sebe. Svaka čast!”

Odgovor iz McDonaldsa

No, iz PR službe ovog lanca brze prehrane stiže ponešto drugačija priča.

“Maksimalno se trudimo udovoljiti potrebama svojih gostiju i učiniti da se kod nas osjećaju ugodno i zadovoljno, te smatramo da je naša dužnost reagirati kad se gosti osjećaju ugroženo.

Iskreno nam je žao zbog životne situacije gospođe o kojoj je riječ, no u navedenom slučaju nismo utvrdili da je došlo do propusta naših djelatnika.

Slučaj koji navodite problem je na koji nas gosti McDonald’sa Pothodnik kontinuirano upozoravaju te nam se žale i pisanim putem i direktno u restoranu, govoreći kako ih neprimjereno ponašanje gospođe o kojoj pišete uznemiruje.

Ponekad rješavanje ovog problema zahtjeva i suradnju s lokalnom policijom”, stoji u odgovoru kojeg su poslali Slobodnoj Dalmaciji.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr