Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NEUSKLAĐENI S DIREKTIVOM

DOBILI SMO PACKU OD EU, SAD ĆEMO DATI 2 MLRD KUNA DA TO ISPRAVIMO: Moramo popraviti tunele, na jedan će otpasti najviše novca

Glavnina tog iznosa odnosi se na drugu cijev tunela Učka te na druge cijevi tunela Sveta tri kralja i Brezovica na autocesti Zagreb-Macelj, a za prilagodbu ostalih tunela potrebno je investirati nešto više od 60 milijuna kuna

Bušenje druge cijevi tunela Učka počinje sljedeće godine, piše u ponedjeljak Večernji list, ističući da u sigurnost tunela Hrvatska, nakon opomene Europske komisije, ulaže dvije milijarde kuna.

Hrvatska je od Europske komisije dobila opomenu zbog neusklađenosti svojih tunela s Direktivom 2004-54-EC o minimalnim uvjetima sigurnosti za tunele duže od 500 metara u transeuropskoj mreži, navodi dnevnik. Opomenu su iz istog razloga dobile i Italija, Španjolska i Bugarska i Belgija.

Otkrivene mane u 34 tunela

Što se Hrvatske tiče, kako doznaje Večernji list u resornom Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, riječ je o ukupno 34 tunela na autocestama i brzim cestama kojima upravljaju Hrvatske autoceste, Autocesta Rijeka-Zagreb, Bina Istra, Autoceste Zagreb-Macelj i Hrvatske ceste.

A kako bi svi ti tuneli bili usklađeni s Direktivom, procjenjuje se da je potrebno uložiti nešto više od dvije milijarde kuna. Pri tome se glavnina tog iznosa odnosi na drugu cijev tunela Učka, oko 1,48 milijardi kuna, te na druge cijevi tunela Sveta tri kralja i Brezovica na autocesti Zagreb-Macelj, oko 500 milijuna kuna.

Sređivanje manjih nedostataka

Za prilagodbu ostalih tunela potrebno je investirati nešto više od 60 milijuna kuna i riječ je uglavnom o manjim nedostacima. U Ministarstvu su već pripremili odgovor EK u kojem detaljno za svaki tunel navode što se dosad poduzelo i što se poduzima kako bi se otklonile neusklađenosti s Direktivom. Stoga očekuju da će EK prihvatiti to očitovanje i da zbog tunela Hrvatske neće završiti na Sudu EU i plaćati penale, donosi Večernji list.

Povratak na Net.hr