Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Dnevnik HTV-a na braniku Jadranke Kosor

Na Prisavlju su se, čini se, opet bacili na zaštitu lika i djela Jadranke Kosor i njene Vlade. Naime, u središnjem Dnevniku HRT-a u utorak nije emitirana izjava organizatora Zagreb Pridea, koji su osudili mlake izjave vladajućih na divljačko nasilje u Splitu.

Podsjetimo, organizatori Zagreb Pridea u utorak su, nakon susreta s predsjednikom Ivom Josipovićem, na Zrinjevcu na konferenciji za medije pročitali izjavu u kojoj su iskazali zadovoljstvo ‘nedvosmislenom i jasnom’ osudom nasilja u Splitu, koju je iskazao predsjednik Josipović.

No, izjavu i ponašanje Vlade ocijenili su besprizornom, kazavši kako “već pola Bruxellesa čupa kosu” zbog Kosoričine mlake osude nasilja.

Od jednog od organizatora Zagreb Pridea Marka Jurčića saznali smo da su kamere HRT-a i novinar Petar Štefanić bili na terenu i uzeli njihove izjave, no one nisu emitirane u središnjem Dnevniku HRT-a. Štoviše, Dnevnik HRT-a jedini je koji nije prenio nijednu izjavu s njihove konferencije za medije, kazao nam je Jurčić. One su, naime, emitirane u središnjim informativnim emisijama drugih televizija i objavljene su u ostalim medijima.

U Dnevniku je tako prikazana samo izjava predsjednika Ive Josipovića nakon sastanka s organizatorima Zagreb Pridea, dok prozivke prajdovaca nisu našle mjesta u središnjoj informativnoj emisiji HRT-a. No, čak je i dio Josipovićeve izjave izbačen iz Dnevnika, onaj u kojemu govori o tome kako će netko morati odgovarati za toliki stupanj neorganiziranosti policije pokazan u Splitu.

Novinar HRT-a Petar Štefanić koji je bio na terenu nije nam htio odgovoriti na pitanja zašto nisu prikazane izjave prajdovaca, pa smo komentar zatražili od v.d. Informativnog programa Dražena Miočića.

Miočić je na pitanje o izostanku izjava organizatora Zagreb pridea u središnjem Dnevniku kazao kako je to bila “urednička procjena”, te da je sam događaj susreta organizatora s predsjednikom Josipovićem “popraćen”. Na pitanje zašto pod vijest nije bio potpisan i novinar koji ju je popratio, Miočić je kazao kako to nije bio prilog nego vijest koja je pročitana, te je puštena Josipovićeva izjava.

Na pitanje kako to da je Dnevnik HRT-a jedini nije objavio nijednu izjavu s konferencije za novinare na Zrinjevcu, makar i najavu organizatora da će deseti Zagreb Pride biti najveći dosad, Miočić je ponovio kako je i to bila “urednička procjena”.

No, s HRT-a Danas.hr neslužbeno doznaje da su novinar Štefanić i urednik Miočić gotovo tri sata vodili raspravu o izgledu priloga, budući da je Štefanić htio u prilog uvrstiti izjavu prajdovaca o ‘besprizornoj izjavi Jadranke Kosor’, što Miočić nije dopustio. Naposlijetku je emitiran prilog bez potpisa, odnosno pročitana je tek štura vijest o susretu Josipovića s organizatorima Zagreb pridea.

specijal-201012070191004-Pride

Vezani članci:

arti-201106140936006
arti-201106140759006
arti-201103080795006
arti-201101270755006
arti-201105150259006

Povratak na Net.hr