Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Čitatelji o ljetovanju: pohvale su rijetke, gotovo nepostojeće

Reakcije naših čitatelja na doživljaje s ljetovanja na našem Jadranu neprestano pristižu na mail redakcije. Nažalost, pohvale su rijetke, gotovo nepostojeće: svi se žale na cijenu ili na (ne)ljubaznost radnika.

Čitatelj Marin navodi kako je imao neugodno iskustvo u trgovini koja se nalazila u sklopu hotela u kojem je odsjeo na Pelješcu, u kojoj su ih danima zakidali na ostatku od 50 lipa. Upoznali su i gosta istog hotela iz Švedske, koji im je ispričao da je dolazio na ljetovanje u Makarsku u apartman kod iste osobe, te da je – nakon što je ove godine otkazao termin toj vlasnici apartmana – od nje dobio puno uvreda i teških riječi. “I tako se privlače gosti? Užas!”, komentira Marin.

Konobar im rekao da se ‘nose u Zagreb s tim stavom’

Jedna čitateljica je imala ružno iskustvo u Korčuli. Kaže, konobar jednog restorana nije njoj i društvu u 18 sati dopustio da sjednu za (nenamješteni) stol.

“Došli smo do stola (bez stolnjaka i bez oznake rezervacije), pričekali konobara prije nego smo sjeli i pitali ga je li u redu da popijemo kavu za ovim stolom, da ćemo se zadržati pola sata i kasnije se vratiti na večeru. Konobar je rekao da ne možemo tu sjesti jer da je vrijeme večere. Rekla sam mu – okej, ali restoran je prazan, i ovaj stol nema stolnjak nit rezervaciju istaknutu, na što je on bezobrazno uzeo oznaku ‘rezervacija’ s drugog stola i stavio na stol za koji smo mi htjeli sjesti. Ne moram spominjati da smo svi ‘poludjeli’ na to, na što je on rekao da možemo sjesti tamo za neki od stolova koji nema pogled. Iz principa nismo htjeli tamo sjesti, jasno. Rekla sam mu da je ovo neprofesionalno, bezobrazno i da bi trebao razmisliti koga ne poslužuje, jer je udaljen od ACI marine svega 100 m, gdje su uparkirane poprilično skupe jedrilice i jahte te da ne može znati koga odbija poslužiti, te da se tako gube ozbiljni gosti. Rekla sam ja njemu svašta, neću lagati, na što je on rekao da se nosimo u Zagreb s tim stavom.

Jako puno putujem po Jadranu, jedrim godinama, te nažalost, samo u Dalmaciji nam se događaju ružne stvari. Nije mi žao nimalo, što nam turizam polako ali sigurno propada. Žao mi je radi ljudi koji svoj posao rade kak se spada… Sve je na gostu, htjeli to ugostitelji ili ne, naš turizam ne može živjeti od stare slave”, komentira čitateljica.

Imate li negativnih iskustava sa smještajem, cijenama kod ugostitelja, prometom? Želite li nekoga pohvaliti, podijeliti svoje iskustvo? Pišite nam na vijesti@portal.net.hr.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr