Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

SAMO ŠTO NIJE

BROJIMO SITNO DO SPAJANJA HRVATSKE: Pelješki most u zadnjoj godini izgradnje, Kinezi moraju realizirati još jedan plan

U HC-u kažu da kineski izvođač traži mogućnosti i načine da na gradilište u što kraćem roku dovede potreban broj visoko specijaliziranih zavarivača te da je zasad plan da oni stignu posebnim zrakoplovom iz Kine 27. srpnja

Dvije godine je od početka radova na Pelješkom mostu, a Kinezi su dosad obavili 50 posto posla, odnosno radove u vrijednosti 1,01 milijardu kuna, piše u ponedjeljak Večernji list.

Krajem ovog mjeseca bit će točno dvije godine otkako je kineski China Road and Bridge Corporation (CRBC) uveden u posao gradnje Pelješkog mosta. Realizacija tog najvažnijeg infrastrukturnog projekta u RH tako ulazi u svoju treću, zadnju godinu pa se može reći da počinje završno odbrojavanje do konačnog spajanja Hrvatske.

Od početka izvođenja radova pa dosad zabijeni su svi čelični piloti na stupnim mjestima od S4 do S 12. Što se tiče stupnih mjesta, na nekim od njih je već počelo postavljanje potpornih skela, montaža čelične rasponske konstrukcije i izrada pilona.

DOLINA NERETVE PRAZNA, OD STRANACA TU SU SAMO KINEZI S PELJEŠKOG MOSTA: ‘Nikad nije bilo gore, sve je kao ružan san…’

Trebaju dovesti varioce

Na drugim stupnim mjestima, navode u HC-u, izvode se radovi bušenja i iskopa tla iz pilota, ugradnje armaturnih koševa i betoniranje pilota, armiranje i betoniranje naglavnica pilota, postavljanje armature i betoniranje segmenata stupova.

U HC-u kažu da kineski izvođač traži mogućnosti i načine da na gradilište u što kraćem roku dovede potreban broj visoko specijaliziranih zavarivača te da je zasad plan da oni stignu posebnim zrakoplovom iz Kine 27. srpnja.

PELJEŠKI MOST PRKOSI PANDEMIJI: Što je kriza veća, to Kinezi brže rade, ali pojavio se novi problem koji može značajno usporiti radove

A onda bi, objašnjavaju u HC-u, tim povratnim letom u Kinu otišli i hrvatski nadzorni inženjeri. Što se zavarivača tiče, u HC-u kažu da, ako se dolazak tih radnika iz Kine u skorije vrijeme ne realizira, ostaje mogućnost suradnje sa stručnom radnom snagom iz hrvatskih brodogradilišta s kojima je kontakt prije uspostavljen, donosi Večernji list.

Povratak na Net.hr