Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

PROSINAČKO 'PEGLANJE'

HRVATI ZA BOŽIĆ TROŠE KAO PIJANI MILIJARDERI: Spiskat će 12 milijardi kuna, evo što se najviše kupuje

Prosinac, doba božićnih blagdana, posvuda je vrijeme najveće potrošnje, pa tako i u Hrvatskoj. Prema procjenama, građani u posljedjem mjesecu u godini u prosjeku potroše i do 25 posto više novca.

U Hrvatskoj gospodarskoj komori očekuju da će ovogodišnja blagdanska potrošnja iznositi više od 12 milijardi kuna, što je čak pola milijarde kuna više nego prošle godine u isto vrijeme.

Najviše novca za dječje igračke, odjeću i obuću

Taj je podatak iznijela pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić, pripomenuvši da će se najviše trošiti na dječje igračke, obuću i odjeću. Ravlić također ističe da skoro svaka treća kuna u kućanstvu odlazi na hranu i piće, čime ti izdaci u ukupnim izdacima imaju udio od 29,5 posto.

Stručnjaci iz HGK kažu kako potrošnja u prosincu može biti i prigoda da se kupovinom domaćih proizvoda podupre hrvatsko gospodarstvo, u skladu s trendovima prisutnima diljem Europe, gdje je sve prisutnija kupnja domaćih proizvoda. Stoga pozivaju građane da se ovih blagdana vode krilaticom ‘Darujmo hrvatsko!’

STIŽU BLAGDANI I VRIJEME DARIVANJA: Oprezno, ovih devet vrsta proizvoda najčešće se krivotvori

Iz HGK poručuju: Darujmo hrvatsko!

“Poticanjem domaće proizvodnje štitimo vlastita radna mjesta, pokrećemo gospodarski ciklus, a i živimo prave vrijednosti, odnosno darujmo hrvatsko”, napomenula je Ravlić.

Također je najavila da sezonska sniženja počinju 27. prosinca, dok će trgovci kao pogodnosti za kupce dotad koristiti akcije i rasprodaje.

Bude li ostvarena predviđena blagdanska potrošnja od 12 milijardi kuna, izjednačit će se s onom rekordnom iz 2008. godine.

HGK je za ove blagdane spotom potaknuti građane da kupuju i daruju hrvatsko.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr