Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

OPORBA PROTIV

BANDIĆ OPET ŽELI NAPLATU PARKIRANJA U CIJELOM ZAGREBU: ‘Uvodi novi harač, neka prvo pogleda u svoju kuću!’

Matej Mišić iz zagrebačkog SDP-a upozorio je kako Milan Bandić ponovno želi uvesti naplatu parkiranja u cijelom gradu, zato da bi nadoknadio velike rupe u proračunu

SDP-ov zastupnik u zagrebačkog Gradskoj skupštini Matej Mišić pozvao je gradonačelnika Milana Bandića da odustane od uvođenja naplate parkiranja na području cijelog Zagreba, poručivši da je dosta nameta za građane, vrijeme je da se Gradska uprava racionalizira.

“Ako mu je namjera bila pokrivati lošu financijsku sliku Grada uvođenjem novog harača, neka prvo pogleda u svoju kuću i racionalizira nekontroliranu potrošnju Gradske uprave, tada neće biti potrebe za nove namete građanima Zagreba, jer ih ionako imaju dovoljno”, ocijenio je Mišić na konferenciji za novinare.

Treći put ista inicijativa

Podsjetio je da Bandić već treći put s istom temom naplate parkiranja izlazi pred javnost, Vijeća gradskih četvrti i Vijeća mjesnih odbora. Tako je 2017. neformalno najavio tu ideju, dok je u rujnu 2019. konkretizirao prijedlog širenja prve, druge i treće zone, uz uvođenje posebne pete zone koja bi išla do samih rubnih dijelova Zagreba, gdje bi se parking naplaćivao za sve automobile 25 kuna mjesečno, odnosno 300 kuna godišnje.

Gradonačelnik pitanje parkinga vrlo često koristi za političke igre, ocijenio je Mišić. “Prije samih lokalnih izbora on gotovo uvijek smanjuje cijene parkinga, međutim kada izbori prođu, očito zbog manjka u proračunu, vraća pa čak i povećava cijene”, kazao je.

Nova zapošljavanja, nedovoljni prihodi

Mišić se pita koja je stvarna namjera uvođenja naplate na području cijeloga Grada – pokrivanje loše financijske slike ili nekontrolirano zapošljavanje novih radnika. U Zagrebu je trenutno oko 33.000 naplatnih parkirnih mjesta koje kontrolira oko 200 kontrolora, dok je ukupno zaposlenih u Zagrebparkingu lani bilo 431.

Ako Bandić provede svoju namjeru, novih naplatnih mjesta bit će tri puta više, odnosno 100.000, a nema ih tko kontrolirati. To znači da bi Grad trebao ili dodatno opteretiti zaposlenike ili zaposliti novih 1000 ljudi, tumači Mišić. Čak iako situacija bude idealna, naplatna mjesta popunjena i nema potrebe za zapošljavanjem novih radnika, Zagreb bi uprihodio oko 30 milijuna kuna što, tvrdi, nije dovoljno za rješavanje financijske rupe od milijarde kuna u proračunu.

Sastančenje o naplati parkinga

Činjenica je da u cijelom gradu ne može biti besplatan parking, ali nužno je da svaku odluku vezanu za to Bandić donosi isključivo u suradnji s Vijećima. Mišićevo Vijeće mjesnog odbora u Utrinama protivi se uvođenju naplate parkinga na području tog naselja.

“Kome treba vjerovati? Onima koji svakodnevno žive s građanima i osjećaju potrebe svoga naselja ili gradonačelniku i njegovim vizijama? Vjerovati treba onima koji žive na terenu”, poručio je Mišić.

Bandić će se danas u 17 sati sastati s predsjednicima Vijeća gradskih četvrti i Vijeća mjesnih odbora s kojima će razgovarati o uvođenju naplate parkiranja na području cijelog Zagreba.

Povratak na Net.hr