Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NA SLJEME, NA SLJEME...

BANDIĆ OBEĆAO, ALI ČINI SE DA ĆEMO JOŠ MALO PRIČEKATI; Ništa od otvaranja žičare 31. svibnja, imamo novi termin: ‘Nećemo raditi bedastoće’

Zagrebački gradonačelnik je pojasnio kako će na Dan grada Zagreba biti obavljena probna vožnja te da je do otvaranja sljemenske žičare potrebno obaviti sigurnosne provjere

Nakon što je prije nešto više od dva mjeseca zagrebački gradonačelnik Milan Bandić govorio kako će na Dan grada Zagreba krenuti žičara na Sljemenu, čini se kako će on biti jedini koji će se tada njome voziti. Naime, megalomanski projekt vrijedan 537 milijuna kuna mora proći sigurnosne provjere, zbog čega će se zagrebački puk u njoj moći voziti tek u rujnu, piše Večernji list.

“To je najzahtjevniji projekt u suverenoj demokratskoj državi i ne smije se dovesti u pitanje zbog mjesec i pol do dva dodatnog testiranja. Žičara može voziti bez uporabne dozvole, samo uz tehnički pregled, ali nećemo raditi bedastoće”, rekao je Bandić jučer pravdajući se da je bio nejasan kad je najavio otvaranje žičare.

NOVINARI PROŠLI SVIM POSTAJAMA NOVE SLJEMENSKE ŽIČARE: Evo kako će izgledati vožnja i kada će sve to biti otvoreno

ZAGREB USKORO PONOVNO DOBIVA ŽIČARU, ALI MNOGE BRINE CIJENA KARTE: ‘To je previše, ljude će demotivirati, opet će ići autom’

Opsežna papirologija

Iako su radovi pri kraju potrebno je postaviti sajlu i dopremiti nekoliko od osamdesetak kabina iz Austrije, velik dio posla zbog kojeg je odgođeno puštanje u rad čini papirologija.

“Prvo se mora napraviti sigurnosna analiza, to je već obavljeno, a kad radovi budu pri kraju podnosi se sigurnosno izvješće i otvara se knjiga žičare u kojoj se bilježe svi radovi koji su obavljeni, budući remonti, mjere zaštite na radu i ostali detalji potrebni da bi se žičara kasnije mogla održavati. Potom slijede ispitivanja i probni rad, mora biti najmanje pedeset vožnji pod raznim opterećenjima. Zatim obavljamo i prvi stručno-tehnički pregled akreditiranog i ovlaštenog inspekcijskog tijela, pa dolazi na red i uporabna dozvola. Ne podnosimo samo jedan zahtjev za izdavanje dozvole, već njih desetak za sve radove koji su se odvijali na cijeloj trasi, što uključuje i svaku postaju zasebno. Kad sve to provedemo, dostavljamo Ministarstvu prometa sve podatke, a potom ono odlučuje o dozvoli za rad”, objasnio je za Večernji voditelj projekta Goran Radić te dodao da će nastojati što prije riješiti što više papirologije.

ZAGREB ĆE IMATI NAJSKUPLJU ŽIČARU U EUROPI? ‘Zapanjuje ova totalna improvizacija. Pa ni lift u zgradi se tako ne radi!’

200 ljudi još radi na žičari

Posljednjih tjedana uz još 200 ljudi na trasi sljemenske žičare rade i četvorica Austrijanaca iz kooperantske firme tvrtke Doppelmayr koja je specijalizirana za gradnju žičara i u kojoj je proizvedena sajla. Trenutačno rade na krovu međustanice iznad bivšeg sanatorija na Brestovcu.

“Radili smo i u Kini, Rusiji, Kanadi, Norveškoj, Finskoj, Južnoj Koreji… Ovdje ostajemo dok se žičara ne dovrši”, govore Austrijanci.

A kad se žičara dovrši, u svojoj će donjoj postaji sadržavati kafić, trgovinu sportskom opremom, penjačku stijenu i podzemnu garažu sa 210 mjesta. Ispred nje će biti trg s golemom skulpturom medvjeda koja će služiti kao dječja penjalica.

CIJENA ŽIČARE RAZNIM ANEKSIMA UGOVORA NAGLO SKOČILA ZA 50%: Je li smijenjeni Nogalo smetao Bandićevoj megalomaniji?

RUPA BEZ DNA: Nevjerojatno objašnjenje Grada Zagreba o tome zašto je odjednom toliko skočila cijena sljemenske žičare

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr