Honda Stream

Novi motori i dopadljiv, ali i funkcionalan dizajn, trebali bi biti glavni aduti novog Hondinog MPV-a, čija prodaja počinje u proljeće.

7.11.2000.
0:13
VOYO logo


Honda je nedavno u Japanu predstavila model Stream. Riječ je o mini MPV (Multi Purpose Vehicle) vozilu, koje svojim dimenzijama predstavlja "križanca" između novoga Civica i najvećeg Hondinog monovolumena, Honde Shuttle...

Iako svojim dizajnom neće izazvati pozornost poput, primjerice, Fiata Multiple, Hondin "sedmerosjed" ipak izgleda iznenađujuće radikalno - barem kada je riječ o modelima ove japanske tvrtke, koja baš i nije poznata po originalnim stilskim rješenjima na svojim automobilima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prednji kraj Streama neodoljivo podjeća na novi Civic, što je normalno, ako uzmemo u obzir da će ovakav dizajn postati zaštitnim znakom novog "naraštaja" Hondinih vozila. S druge strane, "stražnjica" donosi nešto sasvim novo - ovalna bočna stakla i visoko postavljene stražnje farove, koji su lakše uočljivi vozačima iza vas.

Vozača će dočekati jednostavna, ali elegantna ploča s instrumentima, sa sportski dizajniranim prekidačima. Ručica mjenjača postavljena je odmah pokraj upravljača, baš kao i u Civicu. Velike staklene površine pridonose preglednosti, pa parkiranje neće predstavljati veliki problem. Pristup svakom od sedam sjedala iznimno je jednostavan, a tu je i mogućnost ugradnje dječje Isofix stolice. Standardna oprema, kao i u svim ostalim Hondinim modelima, uključuje ABS uređaj, alarm i imobilizator, klima i CD uređaj, te električne prozore...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozne sposobnosti trebale bi biti u skladu s Hondinim imidžom. Dakle, sasvim solidne. Nešto tvrđi ovjes i ojačan okvir karoserije pridonijet će sportskom ugođaju u vožnji, poznatom obilježju svih modela iz ove japanske tvrtke. Na taj način nastoje se privući i mlađi kupci. Uz to, stručnjaci Honde obećavaju posebno nisku razinu šumova u kabini. Unutrašnjost će biti dizajnirana po uzoru na najvećeg konkurenta, Opelovu Zafiru, u kojoj je predstavljen inovativan sustav Flex7. Tako će se i u Streamu zadnja klupa moći u potpunosti preklopiti, stvarajući dodatni prostor za prtljagu.

U početku, u ponudi će se naći dva motora. To su obnovljeni 1.7-litarski, te novorazvijeni 2-litarski DOHC i-VTEC agregat. Riječ je o motorima kompaktne konstrukcije, koja donosi 10% manju težinu od drugih motora istoga obujma. Malo "i" u oznaci motora označava "inteligenciju". Zašto je ovaj "dvolitraš" inteligentniji od ostalih Hondinih VTEC agregata? Zbog toga što se, uz postojeća tehnološka rješenja, odlikuje i novom VTC (Variable Timing Control) tehnologijom. Tako novorazvijeni dvolitraš može razviti i više nego zadovoljavajuće 154 KS pri 6500 o/min.

Svjetska premijera Honde Stream zakazana je za ženevski Motor show, koji je na rasporedu u ožujku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo