Hollywoodske noćne more: publika nezadovoljna filmovima

Razočaranja se samo nižu, Meet the Parents je trebao biti tek osrednji hit, a uspjeh može zahvaliti samo užasno lošoj konkurenciji.

3.11.2000.
13:20
VOYO logo

Ljudi nisu prestali ići u kina - posjećenost je veća od prošlogodišnje – oni jednostavno ne vole ono što gledaju i ne daju preporuke svojim poznanicima i prijateljima.

Brad Peppard, predsjednik CinemaScore Online, udruge koja prati reakciju kino publike navodi da gledatelji dijele oštre kritike. Najniže moguću ocjenu zaradila su već tri filma: "Dr T and the Women", "Lost Souls" i "Lucky Numbers", a Peppard kaže da tako nisku ocjenu inače zaradi tek jedan film na godinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među najočitijim neuspjesima nalaze se:

Book of shadows: Blair Witch 2, horor koji nije uspio preplašiti ni publiku na Noć vještica smatra se jednim od najvećih fijaska godine. jubitelji horora načuli su loše priče preko interneta i namirisali smrad s trailera pa se očekivanih 30 milijuna USD prvotjedne zarade srozalo na 13.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Almoust Famous: U čitavih sedam tjedana zaradio je tek 29,8 milijuna USD, što pokazuje da još više od kvalitetnog filma za zaradu treba dobro promišljena promidžba.

Pay it Forward: Unatoč A –listi glumaca (Kevin Spacey, Haley Joel Osment) i dobroj priči za dva tjedna zaradio je tek 19 milijuna USD.

The Contender: Političkom trileru nije pomogla ni tekuća kampanja, zapravo je odvratila mnoge koje su nastojali umaći političkoj halabuci, ni tračevi s Gary Oldmanom - u tri tjedna skupio je samo 14 milijuna USD.

Bedazzled: Elizabeth Hurley kao Vrag uspjela je namamiti tek prvi val publike i nakupila 24 milijuna, ali u drugom tjednu gledanost je zbog mlakih preporuka pala za cijelih 40 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stručnjaci predviđaju da bi Charlijevi anđeli mogli spasiti situaciju i sustići neuhvatljiv uspjeh Meat the Parents. Ako se i oni ne pokažu kao još jedno razočaranje u nizu, dakako.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo