Dojenje nije ekscentričnost

Slika koju stvaraju mediji mogu obeshrabriti žene od dojenja, kažu istraživači sa sveučilišta Brunel u Velikoj Britaniji

11.11.2000.
1:59
VOYO logo

Imidž koji se stvara stoji iza nevoljkosti mnogih žena da se upuste u dojenje i jači je nego poticaji snažne zdravstvene kampanje. S time se slaže i Dr. Lesley Henderson sa sveučilišta Brunel koji kaže: Dojenje se povezuje s mnogim zdravstvenim koristima pa ipak takvo hranjenje nema doista pozitivan imidž.

U medijima, ako se uopće i spominje, povezuje se samo s višom srednjom klasom i slavnim ličnostima, poput, Spice Girls Victorije Beckham i Melanie Brown. Niži socijalni slojevi zauzimaju najmanji postotak među dojiljama u Velikoj Britaniji. Možda zato što na majčino mlijeko gledaju kao na hranu za neki drugi sloj, a ne za njihovu normalnu djecu. Kako ironično, a zna se da je upravo majčino mlijeko najbolja i najjeftinija hrana za bebu. Postoje i dokazi da dojilje rjeđe oboljevaju od raka dojke, maternice ili jajnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo