Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

KONAČAN PRAVORJEK

VRHOVNI SUD POTVRDIO PRESUDU ZA ‘VLAK SMRTI’ U RUDINAMA: Dvojac osuđen na zatvor zbog nesreće u kojoj je poginulo šest, a ozlijeđeno 55 ljudi

Prema pisanju medija, Vrhovni sud je potvrdio zatvorske kazne bivšem šefu ekologije HŽ Infrastrukture Ivici Medaku kojemu je zatvorska kazna u trajanju od četiri godine sada postala pravomoćna i trogodišnju zatvorsku kaznu stručnom konzultantu iz tvrtke Intrade koji je trebao izraditi prskalicu kojom se retardant TG 300 posipao po tračnicama Ivici Bazini

Vrhovni sud potvrdio je presudu koju je splitski Županijski sud donio u slučaju velike željezničke nesreće koja se krajem srpnja 2009. dogodila u Rudinama kada je nagibni vlak izletio s tračnica, pri čemu je šest putnika poginulo, a 55 ih ozlijeđeno.

Prema pisanju medija, Vrhovni sud je potvrdio zatvorske kazne bivšem šefu ekologije HŽ Infrastrukture Ivici Medaku kojemu je zatvorska kazna u trajanju od četiri godine sada postala pravomoćna i trogodišnju zatvorsku kaznu stručnom konzultantu iz tvrtke Intrade koji je trebao izraditi prskalicu kojom se retardant TG 300 posipao po tračnicama Ivici Bazini.

Troje oslobođenih optužbi

Potvrđena je i presuda prema kojoj su zbog nedostatka dokaza optužbe oslobođeni direktor tvrtke Intrade Ivan Tomašković, voditelj protupožarne zaštite HŽ- a Split Drago Rogulj i vatrogasac DVD- a Stružac Branko Tišljar.

Ta najveća željeznička nesreća u novijoj hrvatskoj povijesti, kojoj su mediji dali naziv “Vlak smrti”, dogodila se 24. srpnja 2009. godine u Rudinama kada je nagibni vlak koji je prometovao na liniji Zagreb-Split u jednom trenutku izletio s tračnica.

Optužnica je podignuta otprilike godinu dana nakon nesreće, a tri godine kasnije je objavljena presuda na koju su se žalili ne samo optuženici već i optužba.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr