ZAJEDNO DO TOKIJA: / Olimpijska pobjednica Sara Kolak i Hyundai nastavljaju uspješnu suradnju

Image
Foto: Hyundai

Olimpijska pobjednica u bacanju koplja Sara Kolak (22) postala je ovih dana ambasadorica brenda Hyundai u Hrvatskoj.

23.10.2017.
14:24
Hyundai
VOYO logo

Hrvatska atletičarka u svoj novi automobil sada bez problema može pospremiti koplja i svu ostalu opremu i prtljagu koju nosi na pripreme i natjecanja. Početak suradnje s Hyundaijem obilježen je snimanjem promotivnog videa i foto materijala.

Image
SARA KOLAK EKSKLUZIVNO ZA NET.HR: /

'Nakon Rija je bilo ružnih i jadnih komentara, ali oni su me samo ojačali'

Image
SARA KOLAK EKSKLUZIVNO ZA NET.HR: /

'Nakon Rija je bilo ružnih i jadnih komentara, ali oni su me samo ojačali'

'Na zajedničkom putu prema uspjehu'

"S Hyundaijem sam i prije Olimpijskih igara u Rio de Janeiru nešto dogovarala, tako da imamo neku posebnu priču koja je povezana s medaljom. To je bio moj prvi automobil koji sam zaradila svojim uspjehom i trudom. Imamo baš lijepu priču. Razgovarali smo o tome da bih trebala dobiti veći automobil, s više prostora, jer kad idem na pripreme, dosta mi je teško s dva kofera, pa još koplja... Tu je i trener često morao preuzimati odgovornost. Drago mi je da je moj novi automobil karavan, to mi jako puno znači jer više ne moram voditi brigu o tome mogu li uzeti dva kofera ili jedan, hoće li stati koplja i gdje. Ovo mi je stvarno olakšalo putovanja, pogotovo na pripreme. Sigurnija sam, a automobil je jako udoban. Počela sam s Hyundaijem poslije Rija i drago mi je da nastavljamo. Sve do Tokija", rekla nam je Sara Kolak nakon što je isprobala novi automobil.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Hyundai
Image
Foto: Hyundai

A zašto je Hyundai odabrao baš Saru, pojasnio nam je Dario Matečić, direktor marketinga i komunikacija u hrvatskom predstavništvu ovog automobilskog diva.

"U Sari Kolak mi u Hyundaiju vidimo neke zajedničke vrijednosti. Hyundai je među automobilima mladi brend, ove godine obilježava 50 godina, a u kratkom je razdoblju napravio veliki uzlet. Isto je tako i Sara Kolak svojim predanim radom i vjerom u sebe uspjela iznenaditi čitavu Hrvatsku na Olimpijskim igrama u Rio de Janeiru i osvojiti najviše što se može u jednoj atletskoj disciplini. Dogovorili smo suradnju do 2020. jer želimo Sari omogućiti još bolje uvjete u pripremama za Olimpijske igre u Tokiju. Hyundai je početkom ove godine objavio da želi postati azijski brend broj 1 u Europi, tako da vjerujemo da imamo zajednički put, zajedničke vrijednosti. Na zajedničkom putu prema uspjehu, to bi bio slogan naše suradnje", poručio je Matečić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Otkrio je Matečić i još neke novosti iz Hyundaijeve obitelji.

"Sva su četiri člana obitelji nove generacije i30 predstavljeni ove godine javnosti: model s 5 vrata na hrvatskom tržištu je dostupan od proljeća ove godine, na ljeto mu se pridružila i karavanska izvedba, ovih dana na tržište stiže i N, sportska komercijalna verzija, a četvrti se član, Hyundai i30 Fastback- prvi coupe u ovoj kompaktnoj klasi, očekuje na tržištu u prvoj polovici sljedeće godine. Nova generacija Hyundai i30 predstavlja opet dodatni korak naprijed za Hyundai u svakom pogledu. Kada spominjemo novi Hyundai i30 N, radi se o prvom modelu pod sportskim komercijalnim Hyundai brandom N pod vodstvom Alberta Biermanna. Raduju nas prve reakcije poslije nedavne europske prezentacije za novinare, od onoga da je da to odličan auto do ocjena da „se radi o najboljem kompaktnom sportašu“. A jako brzo – bit će u salonima u čitavoj Hrvatskoj. Ova godina je bila zaista dinamična što se tiče noviteta u Hyundai ponudu. Uz novu generaciju Hyundai i30, najvažnija tema je svakako naš novi model u B-SUV segmentu. Potpuno novu Hyundai Konu na našem tržištu očekujemo u drugoj polovici studenog. Po svakodnevnim upitima koje zaprimamo, raduje nas da nova Kona već i prije samog dolaska na tržište pobuđuje tako snažan i pozitivan interes javnosti i kupaca. Vjerujemo da imamo odličan novi auto u tom važnom i rastućem segmentu. Uskoro ćemo biti u mogućnosti predstaviti i cijene, sigurni smo da ćemo kao i uvijek imati atraktivnu ponudu za naše kupce. Na početku će biti dostupne izvedbe s benzinskim motorom, na proljeće 2018. s dizelskim motorom, a na ljeto i Kona na električni pogon."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Hyundai
Image
Foto: Hyundai

Sara Kolak nije jedina s podrškom Hyundaija u Hrvatskoj.

"Uz Saru Kolak, prisutni smo ove godine i u automobilskom sportu. Uz podršku Hyundai Motorsporta iz njemačkog Alzenaua i u suradnji s hrvatskim mnogostrukim prvakom, Jurajem Šebaljom, doveli smo Hyundai i20 R5 u nacionalno reli prvenstvo. Tim Šebalj-Golob vozi i20 R5 u tri utrke ovogodišnjeg nacionalnog reli prvenstva. Inače, Hyundai WRC tim radi odličan posao posljednjih godina u svjetskom reli prvenstvu. Bilo bi odlično da i Hrvatska 2019. godine uđe u kalendar svjetskog reli prvenstva pa da ljubitelji automobilskog sporta imaju u našoj zemlji prigodu vidjeti Hyundai WRC tim. Što se sporta tiče, sljedeće godine je Svjetsko prvenstvo u nogometu u Rusiji. Hyundai je opet sponzor, a mi vjerujemo, kao što smo to radili i prošle godine prigodom europskog prvenstva, da ćemo pozitivno doprinijeti sportskoj i nogometnoj atmosferi uoči i tijekom prvenstva. Posebno smo ponosni što smo od samog početka, kao možda i prvi partner, bili uz projekt Croatian Makersa koji dovodi STEM znanja i vještine robotike u škole i među djecu širom Hrvatske. U zadnjih godinu koliko surađujemo Hyundai STEM auto, službeno vozilo tog projekta, prešao je više od 33 tisuće kilometara. Kada vidimo s koliko entuzijazma radi tim Croatian Makersa, s koliko entuzijazma u tom projektu sudjeluju i profesori i svi uključeni u edukaciju te najviše, koliko radosti to donosi djeci, naročito u manjim mjestima širom Hrvatske, znamo da smo podržali pravu stvar. Ovih dana dovršavamo dogovore za sljedećih godinu dana, osigurat ćemo još jaču podršku, još više kilometara s Hyundai STEM autima, više škola i mjesta uključenih u projekt, i da bude još više sretne djece uključene u edukacije. Tako nam se čini, da i mi na svojoj manjoj, lokalnoj razini doprinosimo pozitivnom razvoju društva. Kao što to i Hyundai na globalnoj razini želi svojim djelovanjem", zaključio je Matečić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo