Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Velika senzacija: Ducati na četiri kotača!

Na prvi pogled zvuči kao svetogrđe, ali protiv ovakvog Ducatija, ma koliko kotača imao, nijedan ozbiljni oktanski ovisnik ne bi imao ništa protiv. Dapače, rijetko koji ljubitelj brzine može odoljeti ovakvom spoju tehnike i strasti. Nažalost, čini se da će sve ovo ostati samo na papiru.

D16RR2 ime je umotvorine mladog dizajnera Anthonyja Collarda, koji je osmislio beskompromisni dvosjed koji bi trebala pogoniti dva spojena L4 agregata iz Ducatijeve superbike uzdanice, brutalnog Desmosedicija.

Motor bi bio smješten centralno naprijed, kao kod SLR McLarena u sredini iza prednje osovine; V8-ica bi razvijala čak 420 konjskih snaga pri 12.000 okretaja, što bi vozilu teškom jednako koliko i snažnom omogućilo dosita zastrašujuće performanse.

Iako ima ‘višak’ kotača, D16RR2 ne bi u mnogome odstupao od filozofije svoje dvokotačne braće – ovjes bi bio Ohlinsov, kotači Marchensinisovi, mjenjač sekvencijalni, a dizajn je koncipiran tako da pogledu otkriva što više mehaničkih komponenti na taj način odajući motociklističko porijeklo.

Karoseriju i šasiju tvori kombinacija cijevi i karbona, kompletna vanjska oplata je karbonska, a D16RR2 se može pretvoriti u kupe polikarbonatnim krovom koji je također projektiran.

Anthony Collard najavio je i crtež R verzije, a mi se po nadamo da će u Ducatiju netko primjetiti potencijal ovog projekta i da će KTM-ov X-Bow dobiti dostojnu konkurenciju.

Povratak na Net.hr