Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

(NE)UKROTIVA ZVIJER

HURACAN LP 580-2: Povratak Lamborghinija na stražnji pogon

Nakon godina kreiranja automobila koji su uglavnom imali pogon na sva četiri kotača, Lamborghini se vraća stražnjem pogonu, kojeg je predstavio u novom Huracan LP 580-2 modelu.

“Lamborghini Huracan LP 580-2 nastavlja našu tradiciju vizionarskih i modela inspiriranih tehnologijom. Model sa stražnjim pogonom se savršeno uklapa u Huracan seriju, priklanjajući se onima koji žele još intenzivnije iskustvo vožnje, ali i onima koji već voze automobile sa stražnjim pogonom, a sada žele uskočiti u Lamborghini”, rekao je generalni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann.

Kao i ostali članovi njegove obitelji, tako i Huracan LP 580-2 pokreće 5,2-litarski V-10 motor, na koje su napravljene manje preinake. Zbog njih ovaj motor proizvodi 572 KS umjesto 601 KS. Smanjen je i maksimalni okretni moment, i to s 560 Nm na 540 Nm.

Motor je uparen sa sedmostupanjskim mjenjačem s dvije sklopke, a i ovaj Huracan ima tehnologiju koja gasi cilindre kada nisu potrebni zbog maksimalne uštede goriva i manjeg zagađenja okoliša.

Bez težine AWD sustava, LP 580-2 je 38 kilograma lakši od svoje starije braće. S obzirom na stražnji pogon, podatak da je samo 0.2 sekunde sporiji od 0 do 100 km/h, ne zvuči tako loše. Uglavnom, Huracan LP 580-2 do stotke treba 3,4 sekunde, a maksimalna brzina je 320 km/h. U svakom slučaju, više nego impresivne brojke.

Nakon coupe i convertible verzije s AWD pogonom, ovo je najjeftiniji Huracan u seriji s početnom cijenom od 201.100 dolara. No, sumnjamo kako će cijena biti neki faktor za buduće kupce Lamborghinija. Oni će birati između “sretnog repa”, odnosno pogona na sva četiri kotača, i svih prednosti, ali i potrebnih vozačkih vještina za ukrotiti zvijer od 572 KS sa stražnjim pogonom.

Povratak na Net.hr