FOTO: / Novi predmet užitka iz Citroëna

Veliko iščekivanje je gotovo.

21.4.2011.
16:59
VOYO logo

Oslanjajući se na 90 godina inovacija, marka Citroën proširila je svoju ponudu i razvila novu liniju proizvoda kao dodatak svojoj osnovnoj paleti proizvoda - DS liniju.

Ta linija proizvoda koju danas čine Citroën DS3 i uskoro DS4, namijenjena je kupcima u potrazi za radikalnim i izražajnim proizvodima, klijentima koji nedvojbeno traže moderan pristup Premium klasi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prodaju krajem 2011. uzlazi i Citroën DS5 koji predstavlja novu etapu u razvoju DS linije. Inovativna i vizionarska, utjelovljuje potpis marke Creative Technologie i nudi još istaknutija stilska i arhitekturna rješenja, doživljaje i profinjenost.

Citroën DS5, to je užitak vožnje iznimnog automobila, ali i jasna i moderna afirmacija statusa. Originalan dizajn i prava tehnološka inovacija, Citroën DS5 iznenađuje i osvaja svojim stilom, koncepcijom i duhom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stilski gledano, DS5 iznimno je djelo. Smion po svom obliku, a nadahnut svojim stilom, ta aerodinamična skulptura rezultat je najboljih umijeća marke.

Iznenađujući i očaravajući automobil, Citroën DS5 prirodno privlači. Riječ je o silueti koja prkosi ustaljenim oblicima, a izgledom je nalik na shooting-break u koji nedvojbeno nosi duh Grand Tourisma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po svojoj koncepciji on je predmet užitka. Ima potpuno novu arhitekturu koja omogućuje da se premoste uobičajeni kompromisi i da se spoji užitak vožnje i udobnost.

Taj automobil također koristi najbolju tehnologiju kao što je inteligentni sustav protiv proklizavanja, upozorenje o nenamjernom prelaženju crte putem video sustava ili sustav automatskog uključivanja dugih svjetala ovisno o stanju u prometu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Citroën DS5 bit će prvo vozilo ove marke s potpuno hibridnom dizelskom tehnologijom Hybrid4 koja istodobno osigurava performanse (200 KS, 4 pogonska kotača), daje nove užitke u vožnji (vožnja kroz grad s električnim motorom, funkcija „boost „ pri ubrzanju) te omogućuje smanjene emisije na 99 g/km CO2.

U Citroënu kažu kako ima i duha, on treba biti generator maštovitosti jer osigurava svojim putnicama iznenađujuće iskustvo vožnje, s mjestom za vozača koje je izvedeno u stilu kokpita, gdje nestaju granice koje dijele stvarnost od sna. U takvoj kabini svatko može doživjeti svoju priču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Linija DS, koju čine Citroën DS3, DS4 i nadalje DS5, proizvodi se u Francuskoj i prodaje u Europi. Citroën, kao međunarodna marka, također će distribuirati tu novu liniju premium proizvoda na međunarodnom tržištu, a poglavito u Kini od 2012.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo