Očekivano, najveće novosti ne treba tražiti pod poklopcem motora. Ondje se, naime, i dalje nalazi 4.2-litreni benzinski V8 koji razvija najveću snagu od 450 KS, autoholik.net.
Snaga i moment se prenose na podlogu putem 7-stupanjskog S tronic mjenjača s dvije spojke i stalnog quattro pogona na sve kotače. Audi RS5 Cabriolet do stotke ubrzava za 4.9 sekundi, 0.4 sekunde sporije od kupea.
Odrazilo se to i na prosječnu potrošnju goriva, doduše, ne tako drastično, koja je povećana sa 10.5 na 10.9 litara na stotinu prijeđenih kilometara, dok je emisija ugljičnog dioksida (CO2) skočila sa 246 na 254 g/km. Maksimalna brzina elektronički je limitirana na 250, odnosno 280 km/h, ovisno o željama kupaca.
Cijena? Prava sitnica. Za kabrioletni RS5 na njemačkom će tržištu biti potrebno izdvojiti 88.500 eura (10.300 eura više nego za kupe), odnosno 655.000 kuna prema aktualnom tečaju.
Više:autoholik.net.