Totalno fora

Lush Kitchen, tajni način dolaska do ekskluzivnih proizvoda omiljenog brenda

Piše: vedranavranesic / Vrijeme: 14:00 01.09.2017 / Rubrika:
Foto: Instagram
0

Ako ste mislili da su kugle za kupanje nadahnute ‘Igrom prijestolja’, sapuni nadahnuti Van Goghom i ulja za kupanje u obliku zvijezda stvari koje pripadaju legendama i mitovima, razmislite ponovo

Lush Cosmetics, brend koji svi poznajemo i volimo, ima tajnu eksperimentalnu sekciju na svojoj engleskoj web stranici nazvanu Lush Kitchen, a čini se da to znaju samo najveći fanovi marke. Većina se proizvoda dostavlja svugdje po svijetu, uključujući i Hrvatsku. Kuhinja proizvodi svježe kugle za kupanje, sredstva za pranje lica, piling i još mnogo toga. Ona nije nova stvar, ali radi ispod radara, osim ako ste niste fan. Prema riječima njihovog predstavnika, kuhinja je pokrenuta 2014. godine kako bi “istaknula koliko su uistinu svježi i ručno izrađeni proizvodi koje prodaju”.

Evo kako kuhinja funkcionira

Stunning innovation, #LushKitchen favourites and a glimpse into the Gorilla Gallery for the launch of the Volume 4 perfumes. 🙏😱 Ooh, sounds like a good menu to us! The Gorilla Gallery will be kicking off at The Biscuit Factory, Edinburgh from the 20th August to the 27th August. Intrigued? Check out @gorillaarthouseen for more information. 👌😉 Monday Godmother soap £4.25 Snow Fairy jelly bomb £4.95 Tuesday Two Timing Tart Bubble Bar £3.95 Mandarin's Tea Party soap £4.25 Wednesday Almond Kisses facial moisturiser £23.50 Ectoplasm jelly bomb £4.95 Thursday Sonic Death Monkey shower gel – £11.75 Friday I'm Home 30ml Perfume £25 Amelie Mae 30ml Perfume £19 Cardamom Coffee 30ml Perfume £39 Rentless 30ml Perfume £25 What Would Love Do? 30ml Perfume £15 I'm Home 100ml Perfume £49 Amelie Mae 100ml Perfume £39 Cardamom Coffee 100ml Perfume £79 Rentless 100ml Perfume £49 What Would Love Do? 100ml Perfume £29

A post shared by Lush Kitchen (@lushkitchen) on

Svaki tjedan kuhinja objavljuje meni na Instagramu s time da se posebni proizvodi objavljuju u određenim danima i da se obično brzo prodaju. Meni se često temelji na proizvodima koji su u prošlosti ili bili sezonski ili se više ne proizvode, ali postoje i proizvodi koje klijenti ili Lushevi obožavatelji zatraže. Drugim riječima, to je odličan način pronalaženja svih onih stvari za koje ste mislili da ih više nećete vidjeti.

Tjedni se artikli iz Lushove kuhinje u Ujedinjenom Kraljevstvu isporučuju dan kada su izrađeni dok je za dostavu u ostale države potrebno pet do deset dana. “Ljudi su iza Lusha vrlo ozbiljno shvatili zahtjeve kupaca i čine sve što je u njihovoj moći kako bi se ti zahtjevi zadovoljili”, tvrde iz Lusha za časopis Allure te nadodaju da se ponuda kreće od novih proizvoda sve do kultnih favorita koji se obično pojavljuju samo u određenim razdobljima tijekom godine.

Ima toga još

Osim menija koji se dnevno objavljuju na instagramskom profilu Lush Kitchen, postoji i dio ekskluzivnih proizvoda na njihovoj web stranici koji se redovito proizvode. Oni se obično ne prodaju suviše brzo, ali su jednako zanimljivi. Dakle riječi je o uljima za kupanje za manje od 18,00 kuna, šarenim kuglama za kupanje koje se ne prodaju nigdje drugdje i uvijek dovoljnoj količini ručno izrađenih proizvoda za kosu poput šampona i gelova. No, kuhinja nije samo idealan način kupovine, već je Lush smatra inkubatorom novih ideja i eksperimenata. Cool, zar ne?

Piše: vedranavranesic / Vrijeme: 14:00 01.09.2017 / Rubrika:

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr