#DiaARMy: Genijalan način samopromocije ili divljenja vrijedan postupak?

Image
Foto: Instagram, diaandco

Nova kampanja ohrabruje punije žene da pokažu svoje ruke i ne srame se njihove veličine

27.7.2017.
14:00
Instagram, diaandco
VOYO logo

Ako je ljepota u svima nama, ne trebamo se sramiti kako izgledamo. Ako je istina da je ljepota u očima promatrača, sram vlastitim izgledom još više pada u vodu. Naime, svatko je od nas drugačiji i privlače ga drugačije stvari jer svatko ima drugačiji pogled na ljepotu. Upravo zato ne treba čuditi što je Nadia Boujarwah, direktorica i suosnivačica tvrtke Dia&Co, nedavno pokrenula kampanju u kojoj pokušava ohrabriti punije žene da pokažu svoje bicepse i tricepse. Donna Freydkin, autorica Allurovog članka o toj kampanji, pohvalila je takav potez te napisala: "Čini mi se da ovaj pokret djeluje i na mene."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, u moru oduševljenja ne mogu se ne zapitati je li ovaj pokret doista toliko iskren koliko se na prvu čini. Istina je da je najteža stvar na svijetu zavoljeti sebe i prihvatiti se onakvima kakvi jesmo, ali jesu li riječi stilistice brenda Ashby Vose, kada kaže da je pokret nastao kako bi njihovim strankama vratio samopouzdanje, doista iskrene?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, kako je i sama Nadia rekla: "Uvijek sam voljela modu, ali sam uvijek imala problema s pronalaskom odjeće koja odgovara mome tijelu i stilu. Umjesto toga osnovala sam Dia&Co 2014. kako bi žene poput mene mogle prihvatiti svoju posebnost." Proizvodnja je odjeće, dakle, osnovni način zarađivanja njezine tvrtke, a ova je kampanja došla kao naručena. Je li zato uistinu riječ o pokretu kojemu je cilj ohrabriti ili o onome kojemu je cilj zaraditi?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo