Za dobro jutro

Ovo je kompletan popis namirnica koje je dobro jesti za doručak, a tu su i one koje trebate izbjegavati

Piše: Ida Tomašković / Vrijeme: 08:23 31.10.2016 / Rubrika:
Foto: Magone/Thinkstock
0
0 dijeljenja

Ako želite maksimalno iskoristiti i jutro i ostatak dana

Iako se jogurt i šalica kave čine dobrim izborom za doručak, dugoročno ne rade ništa dobro za vaše zdravlje i nalet energije. No, neke namirnice nikada ne bismo trebali jesti na prazan želudac jer ga time samo mučimo.

Evo koje su to:

Peciva, pite i pogače

Brainstorming breakfast

A photo posted by Flavia Motta (@mottaflavia) on

Većina ovih slasnih, ali prilično ne zdravih namirnica sadrži kvasac koji iritira crijevnu floru i može izazvati nadutost.

Slatkiši

Deserte i slatko ostavite za kasnije. Šećer podiže razinu inzulina što opterećuje gušteraću koja se tek probudila. Ovakva praksa često dovodi do pojave dijabetesa.

Jogurt i ostali fermentirani mliječni proizvodi

#yogurt #icecream 😍😋😋

A photo posted by finafabela (@finaafabela) on

Ako jogurt pojedete na prazan želudac, tada klorovodična kiselina iz želuca ubija bakterije mliječne kiseline koje su dobre za organizam.

Kruške

| Mini tarts with pistachio pastry cream and honey poached pears | By @deliscake #simplisticfood

A photo posted by Thomas Axelsen (@simplistic_food) on

Sirova vlakna iz krušaka mogu iritirati osjetljivu sluznicu praznoga želuca.

Rajčice

Sadrže taničnu kiselinu koja povećava kiselost želuca.

Krastavci i ostalo zeleno povrće

Cucumber arrangement! #cucumbers #salad #healthy #food #foodie #health #healthy #foodporn #foodstagram #salad #salads

A photo posted by Khawab's Kreations (@khawabs_kreations) on

Sirovo povrće bogato je aminokiselinama koje na prazan želudac mogu izazvati žgaravicu, nadutost i bolove u trbuhu.

Banane

#mango #banana beats everything

A photo posted by Hollie (@healthyhollyhere) on

Ako vam je banana prva jutarnja hrana, ovo će dovesti do naglog povećanja razine magnezija u organizmu, što može oštetiti srce.

Začini

Jaki začini poput currya ili chillija  mogu oštetiti crijevnu sluznicu i povećati razinu kiseline u želucu.

Hladna gazirana pića

【RETRIP×クリームソーダ】 東京都世田谷区の千歳烏山にある「喫茶宝石箱」は、昔懐かしいレトロな空間が広がる喫茶店です。定番のクリームソーダは、カラフルなソーダに丸いアイスクリームが浮かびます。こんなに見た目が可愛くて美味しいクリームソーダは他にないと大人気の一杯ですので是非お試しください。 こちらのお写真は、@shuhei___ さんからお借りしました。素敵なお写真を本当にありがとうございます! #RETRIP#retrip_gourmet#retrip_ms#chitosekarasuyama#housekibako#jewelry#cafe#soda#リトリップ#喫茶宝石箱#カフェ#千歳烏山#喫茶店#喫茶#クリームソーダ#メロンソーダ . 【絶品グルメ写真募集中!】 RETRIPでは各地の絶品グルメのお写真をお待ちしております! #retrip_gourmet をつけて投稿された素敵なお写真はこちらのアカウントでご紹介させていただきます。

A photo posted by RETRIP<リトリップ>グルメ (@retrip_gourmet) on

Također nepovoljno djeluju na sluznicu crijeva i smanjuju dotok krvi u želudac. Posljedica je spora probava.

Citrusi

Bogato je voćnim kiselinama koje na prazan želudac također izazivaju žgaravicu i povećavaju rizik od gastritisa.

A što biste trebali jesti?

Zobenu kašu

Stvara zaštitni filter oko sluznice želuca koji sprječava da klorovodična kiselina ošteti želučane zidove. Zob također sadrži topiva vlakna koja smanjuju kolesterol.

Heljdu

Heljda je poznata po tome da povoljno utječe na crijevnu floru i organizam općenito. Nježno stimulira probavu te je odličan izbor proteina, željeza i vitamina.

Palenta

Smanjuje toksine i pomaže pri izbacivanju teških metala iz organizma, smiruje crijevnu floru i daje osjećaj sitosti na duže vrijeme.

Pšenične klice

Dvije žlice pšeničnih klica osigurava čak 15 % od dnevne preporučene količine vitamina E i folne kiseline.

Jaja

Throwback to when I waffled an egg (and a crumpet!) for breakfast 😍👍👅. Happy Friday! #whatiateforbreakfast

A photo posted by Emily, 26, Suffolk UK 🇬🇧 (@whatiateforbreakfast) on

Dobar su izbor za doručak kod onih koji žele smršaviti jer daju osjećaj sitosti i zbog njih nećete dobiti potrebu pojesti bilo što.

Lubenica

Pepuna je vode koja neće naštetiti praznom želucu, a osim toga je blago za oči i srce zbog velike količine likopena.

Borovnice

Redovita konzumacija borovnica poboljšava memoriju, regulira krvni tlak i rad metabolizma. A pogotovo ako ih jedete za doručak.

Kruh od cjelovitih žitarica

Ne trebate izbjegavati ugljikohidrate jer su potrebni vašem organizmu, no samo ako se radi o ‘dobrim’ ugljikohidratima.

Orašasti plodovi

Ako ih jedete za doručak, općenito ćete poboljšati stanje organizma i normalizirati pH faktor u želucu.

Med

Med je prirodni antibiotik i smanjuje upale u tijelu, a osim toga daje energiju, poboljšava aktivnost mozga i proizvodnju hormona sreće, serotonina.

 

Piše: Ida Tomašković / Vrijeme: 08:23 31.10.2016 / Rubrika:

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr