MOŽDA ĆE I VAMA POMOĆI

Spavali ste samo tri sata i pitate se kako funkcionirati preko dana? Evo nekoliko savjeta

Piše: Vlatka Ernečić / Vrijeme: 08:02 11.10.2016 / Rubrika: ,
0

Uspješna poduzetnica objašnjava kako uspjeva najnormalnije funkcionirati sa samo 3-5 sati sna

Alexandra Damsker, uspješna poduzetnica i mama 6-godišnje kćerkice iz New Yorka, objasnila je kako uspjeva ostati budna i cijeli dan funkcionirati uz samo 3 do 5 sati sna tijekom noći.

A ovo su njeni trikovi koje biste i vi mogli isprobati:

Smanjite gledanje televizije


“Ako televiziju gledate u manjoj mjeri bolje ćete spavati i moći ćete lakše obavljati puno više poslova tijekom dana. Mozak je ustvari manje aktivan kada gledate televiziju, nego kad spavate. A to tupo gledanje može postati prava ovisnost.

Na primjer, moja kćer postane skroz smušena kada gleda previše televizije – plačljiva je, vrišti i ima prave male živčane slomove. Ponekad ne želi ni jesti i ništa ne sluša. Televizija je čini ovisnom, pa tu ‘drogu’ pokušavamo smanjiti. I moj suprug se ponaša slično, osim što baš ne plače poput nje. Samo postaje veće gunđalo. Nisam sigurna događa li se ovo baš svima, ali ne bi me iznenadilo da su i mnogi drugi dosta podložni tom ‘samo još jedna epizoda’ mentalitetu te da to neprestano buljenje u TV škodi poslu, prehrani, spavanju i životu.”

Smanjite ugljikohidrate

“Ugljikohidrati me baš užasno uspavaju.”

Skratite sastanke

“Isto je kao i s ugljikohidratima. Mrzim kada se s nečim pretjeruje i kad se nešto nepotrebno odugovlači.”

Nađite savršeno vrijeme za spavanje

“Ja imam određeno doba dana koje mi savršeno odgovara za spavanje, a ne određen broj sati koji su mi potrebni. I tako funkcioniram još od kad mi je bilo 20. Ako mogu spavati između 4 i 8 ujutro, jako sam sretna. No, moj mi život kod kuće ponekad to ne dopušta, zbog čega najčešće spavam između 1 i 4 ujutro te između 5 i pola 7 ujutro. Imam veliki problem sa spavanjem u ranim jutarnjim satima i jako volim jutra (kad se uspijem izvuči iz kreveta).

Pronađite savršen posao za određeno vrijeme

“Kada mi znatno padne razina energije, uvijek se oslanjam na isprobana rješenja: Obično se bacim na neki posao koji stvarno volim raditi (i zato takve stvari čuvam za ono vrijeme kad počnem osjećati umor). Tada izađem van, popričam s nekim tko mi je drag putem maila ili na chatu, kartam, pročitam vijesti i poneki trač u nekom tabloidu (na to baš nisam ponosna) ili, ako sve ostalo propadne, jednostavno malo odspavam.”

(Za)volite ono što radite

“Ja stvarno jako, jako, jako volim ono što radim. Obožavam! I jako sam sretna što mogu raditi posao koji radim. Naravno, ima lošijih dana, ponekad i više takvih zaredom, ali oni su samo loši dani – a moj je život unatoč njima i dalje prilično genijalan.

Uzbuđena sam kad moram ustati, odraditi neki poslovni razgovor pa čak i ako je dogovoren za pola 7 ujutro, nije mi problem obaviti poslovni razgovor ili sastanak dok istovremeno mogu biti s obitelji, nije mi problem popričati sa strancem u avionu ili pak provesti večer u igri s mojom kćeri, iako znam da ću morati rješavati one dokumente sve do 4 ujutro…”

Budite zahvalni i zadovoljni

“Uglavnom, volim misliti kako sam prilično sretna osoba. Imam divnog muža koji mi je velika potpora, fantastično dijete, prekrasnog psa. Zdrava sam i sretna što mogu voditi jednu ovako genijalnu firmu…I ustvari ne brinem puno o tome koliko ću dnevno uspjeti odspavati. Spavam koliko stignem i svaki dan obavim ono što moram.

Svi oko mene redovito mi pomažu, ja držim svoje prioritete posložene te se obično fokusiram na ono što imam i ono što moram obaviti u bliskoj budućnosti….Eto, tako ja to radim”, zaključuje Alexandra.

Piše: Vlatka Ernečić / Vrijeme: 08:02 11.10.2016 / Rubrika: ,

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr