Bouvier Cosmetics

Maja ima 24 godine i pokrenula je vlastiti kozmetički brend. Popričale smo s njom i napunile se inspiracijom i pozitivom

Piše: Vanda Poljak / Vrijeme: 10:28 06.04.2017 / Rubrika:
Foto: Borko Vukosav
0

Razgovarale smo s Majom Šiprak, 24-godišnjom djevojkom koja je pokrenula vlastitu kozmetičku liniju i svojim nas entuzijazmom beskrajno inspirirala

Svaka djevojka i žena vječito je u potrazi za savršenom kremom za lice, a sve mi znamo koliko je to zapravo težak (i skup) proces. U potrazi je bila i Maja, no onda je odlučila stvari uzeti u svoje ruke i napraviti vlastitu kremu. Ovaj potez nekima se čini potpuno suludim kad se u obzir uzme malo hrvatsko tržište i brojne prepreke na putu, no Maja nije odustala i sad u ruci ponosno drži svoj prvi proizvod i uzde Bouvier Cosmeticsa.

Kako iz negativnog iskustva izvući ono najbolje i ostvariti svoj san rekla nam je dizajnerica nakita Dijana Beg Ostojić

S Majom smo razgovarali o počecima, idejama, viziji i onome što Bouvier Cosmetics nudi suvremenoj ženi. Uvijek je zadovoljstvo družiti se s mladim i uspješnim ženama koje znaju što žele pa je ovo iskustvo i za nas itekako bilo inspirativno i poučno.

Kako je nastao Bouvier Cosmetics?

“Priča počinje s velikim snom djevojke koja se usudila ostvariti ga. Oduvijek sam gajila veliku motivaciju i upornost prema svemu što radim. Odmalena su me kao dugogodišnju sportašicu učili da je potrebna velika upornost i trud kako bismo ostvarili ono što smo naumili, bilo da je riječ o sportskom ili poslovnom uspjehu. Važan segment koji sam usvojila je također i neodustajanje kada određene stvari ne idu u poželjnom smjeru. Naoružati se optimizmom, ambicijom i ne posustati, gristi i onda kada ne uspijevate i onda kada osjetite apatiju okoline. Poraz gledati kao lekciju i kao priliku za dodatno stjecanje iskustva i znanja za daljnje korake.

Kada zauzmete takav stav u životu, neke stvari se počinju odvijati same od sebe. Tako sam kao odlična studentica osvojila stipendiju Grada Zagreba. Nikad mi nije palo na pamet potrošiti istu na beznačajne stvari i putovanja, gledala sam na nju kao ulog u nešto više. Odmah sam znala da je upravo to moja prilika da ostvarim svoj san i pokrenem beauty brend. Inspiraciju za Bouvier Cosmetics imam još od djetinjstva kada sam zajedno s bakom radila kreme po domaćoj obiteljskoj recepturi.

Kroz maštanje sam gradila cijelu priču vezanu uz brend s nadom da ću jednog dana tu priču i ostvariti. Kao veliki pobornik prirodne kozmetike uvidjela sam kako proizvodi koje sam koristila jednostavno nisu privlačni mirisom ni izgledom. Htjela sam razviti i osmisliti proizvod koji će biti sinergija prirode i elegancije smatrajući kako je upravo takav brend nešto što nedostaje na našem tržištu. Naziv Bouvier potječe od poznate Jacqueline Bouvier Kennedy, koja mi je uz Grace Kelly bila pravi uzor elegancije i stila tijekom života. Smatram da takva klasična prirodna ljepota nikad ne izlazi iz mode”, ispričala nam je Maja.

Što nudi njezin proizvod?

“Htjela sam da moji proizvodi budu učinkoviti, od prirodnih i strogo biranih sastojaka, ali i u isto vrijeme luksuzni te ugodni svim osjetilima. Svoje nadahnuće sam pronašla upravo u bezvremenskoj eleganciji, razvijajući proizvod koji je s druge strane prilagođen potrebama suvremene žene. Svojom brzoupijajućom formulom idealan je make-up starter, održava kožu svilenkasto mekom i besprijekornom tijekom cijelog dana, pružajući potrebnu regeneraciju noću. Zaista mogu reći da je proizvod savršen spoj obiteljske tradicije i suvremene tehnologije. Između brojnih dragocjenih sastojaka (jojoba kukui, sjemenke marelice i grožđa, vitamin E, visokomolekularni i niskomolekularni hijaluron) kao glavni faktor odabrali smo kraljicu prirodne kozmetike – ružu. Ruža se u kremi proteže kroz više cijenjenih sastojaka (ulje divlje ruže, cvjetna vodica ruže, ruža geranija, eterično ulje ruže i ružinog drveta). Bouvier formula sadrži isključivo prirodne sastojke koji koži pružaju potrebnu regeneraciju  – bez parabena, parafina, silikona i umjetnih spojeva”.

S kojim se preprekama susrela?

Maja ističe kako put do konačnog proizvoda nije bio nimalo jednostavan, a susrela se s bezbroj uspona i padova.

“Svaki je dan donosio novi izazov. Najviše prepreka imala sam iz čistog neznanja o onome što me čeka. Naime, nitko iz moje okoline mi nije mogao dati koristan savjet i nekako sam sve morala prolaziti sama, korak po korak. Ako želite potrošačima ponuditi kvalitetan proizvod u svim segmentima, svaki detalj mora biti precizno razrađen. Notu perfekcionizma naslijedila sam od svojih roditelja, koji su mi bili najveća potpora, ali i najveći kritičari tijekom cijelog procesa. Ipak, svaka prepreka mi je bila izniman učitelj i zaista mi je drago što nije sve išlo glatko i po planu. Ipak, izazovi daju posebnu čar, pogotovo kada proizvod napokon ugleda svjetlo dana na policama trgovina te kada broj zadovoljnih kupaca i njihovih pozitivnih komentara raste na dnevnoj bazi”, zadovoljna je.

Kako provodi slobodno vrijeme?

“Iskreno, nemam vremena za hobije. Slobodno vrijeme volim provoditi u prirodi što dalje od kompjutora i drugih tehnologija o kojima sam ovisna radnim danima. Život mi se sasvim promijenio. Dan od 24 sata postao je prekratak. Živim jako ubrzanim tempom i samim time mi je pravilna organizacija vremena jedan od prioriteta. Također, brzo i kvalitetno donošenje odluka je od iznimne važnosti jer sam sama odgovorna za uspjeh ili neuspjeh kompanije. Osim toga, i dalje sam ista osoba koju usrećuju sitnice, iako ih sada kada živim ubrzano mnogo više cijenim, bilo da je riječ o nedjeljnoj kupci ili kavi s prijateljicama”.

Što poručuje mladim ženama?

“Mladim ženama bih prije svega savjetovala da preuzmu inicijativu, da se ne boje griješiti. Bilo da je riječ o malim stvarima ili važnim životnim odlukama. Preporučila bih im da izađu iz zone komfora jer samo tako mogu spoznati svoj puni potencijal. Kao što sam i rekla, svi živimo u nekom ubrzanom svijetu dok nam mediji tvore svakakve ideale ljepote kojima ‘trebamo’ težiti. Smatram da ljepota nije samo estetski faktor, već ljepota dolazi preko samopouzdanja, a samopouzdanje leži u zadovoljstvu samom sobom, iznutra i izvana. Ključno je ulagati u sebe, bilo da je riječ o ljepoti, zdravlju, znanju ili iskustvima, sve to nas čini takvom osobom kakvom jesmo”, njezina je poruka svim onim ženama i djevojkama koje imaju snove i rade na njima.

Što je za nju ljepota?

“Kada govorim o ljepoti prije svega mislim na njegu i hidratizaciju svoga lica i tijela prirodnim putem. Ono što nanosimo na kožu postaje jednako važno kao i ono što jedemo. Koža je naš najveći organ i upravo zbog toga je važno da samo provjereni i kvalitetni sastojci ulaze u organizam preko kože. Korištenjem prirodne kozmetike koži ćemo omogućiti da razvije prirodne metaboličke procese što rezultira boljim i bržim samoobnavljanjem. Bouvier proizvod upravo zbog toga teži strogoj recepturi i formulaciji bez parabena, parafina, silikona i umjetnih spojeva. Nadalje, svakako svim mladim ženama koje već polako ulaze u 25. ili 30. godinu preporučujem da se ne boje antiage kozmetike. Nećemo time preopteretiti kožu, već naprotiv stvaramo odličnu podlogu i njegujemo je od početka. Kod prirodne kozmetike ne morate se brinuti kako će koža na kremu razviti antitijela i onemogućiti njeno dubinsko djelovanje. Starimo s ponosom, bez plastike i umjetnih tvorevina i naša koža će nam na tome biti zahvalna”, kaže Maja, a mi se s njom slažemo – nemojte zazirati od proizvoda s antiage djelovanjem jer će vam vaša koža itekako biti zahvalna (a i vi ćete se toga sjetiti kad se za deset godina pogledate u zrcalo).

Planovi za budućnost

“Jedan od glavnih planova za budućnost je proširenje Rose Revival linije, kao i razvoj novih inovativnih proizvoda u segmentu njege lica za žene, ali i za muškarce. Jedan od takvih nam je već u pripremi. Riječ je o posebnom serumu koji će uz brojne hranjive sastojke sadržavati i ulje chia sjemenki koje dokazano potiče zdrav izgled kože. Svi pozitivni komentari i reakcije kupaca su nam prava motivacija za daljnji trud, ali i najbolji dokaz kvalitete našeg proizvoda. S obzirom na to da smo zaista mlad brend, moram priznati da se Bouvier Cosmetics već polako prepoznaje na hrvatskom tržištu te da uspješno širenje asortimana nije u tako dalekoj budućnosti”, rekla nam je simpatična djevojka.

Gdje nabaviti Bouvier Cosmetics kremu?

Proizvod se može nabaviti u webshopu na adresi bouvier-cosmetic.com i u trgovini Kantarion u Martićevoj. Promotivna cijena individualnog proizvoda je 138 kuna, a cijena seta je 189 kuna.

Piše: Vanda Poljak / Vrijeme: 10:28 06.04.2017 / Rubrika:

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr