Intervju s vlasnicom Skintegre

Hrvatska beauty blogerica pokrenula je brend kozmetike kakvu do sad nismo mogli naći na tržištu

Piše: Ida Tomašković / Vrijeme: 09:00 23.09.2017 / Rubrika:
Foto: Jelena Skendžić
0

Uvijek smo fascinirane mladim ljudima koji uspiju pokrenuti nešto svoje pa smo razgovarale s Jelenom o njezinom brendu, kozmetici, svijetu beauty blogera i pokretanju vlastitog posla

Ako redovito pratite rad beauty blogerica u Hrvatskoj, sigurno ste čule za Jelenu Skendžić, autoricu beauty bloga Babushka blog. Jelena se u ovom malom blogerskom krugu uvijek izdvajala svojom stručnošću, konkretnošću i nepresušnim znanjem i voljom za istraživanje. Zbog iskrenosti, nepovlađivanja brandovima i tendencije da bez dlake na jeziku recenzira svaki proizvod koji joj padne pod ruku (koliko god dobar ili loš bio), vrlo brzo je stekla dobru reputaciju i povjerenje čitateljica.

Svojim savjetima uvijek je nesebično pomagala čitateljicama u vezi njege kože i iz te se ljubavi, uz mnogo napornog rada, truda i odricanja, rodio brend Skintegra. Skintegra je spoj najboljih probranih sastojaka koji dokazano djeluju na kožu, nije testirana na životinjama, vrlo je učinkovita i jednostavna za korištenje, a uz to i izrazito cjenovno pristupačna.

Za početak, reci nam kako si došla na ideju pokretanja vlastitog kozmetičkog brenda?


Do ideje je došlo nakon godina hobističkog i profesionalnog bavljanja kozmetikom, ali prvenstveno iz revolta što na tržištu nikako nisam mogla pronaći proizvode koji su u potpunosti zadovoljavali potrebe moje osjetljive i reaktivne kože. Što je najgore od svega, obzirom da sam dosta obrazovana po pitanju sastojaka, znala sam čak i točno koji sastojci mi smetaju, no imala sam problem: oni su nalaze u gotovo svim proizvodima za njegu jer su te sirovine jeftine i zato što je s njima lako raditi.

Dodatno, u svakodnevnoj komunikaciji sa ženama različitih dobnih skupina, shvatila sam da nas u biti uvijek muče iste boljke. Ako je koža suha i dobro ju nahranimo, vrlo često od tih težih krema dobijemo popratne prištiće. Ako je masna, uglavnom posežemo za jakim proizvodima za čišćenje pa se ona počne još više mastiti. U nekim godinama bore i akne počnu koegzistirati zbog hormonalnih fluktuacija pa je to novi set problema koje ne znamo adresirati. Pa nam sa svih strana govore da moramo nositi kremu s faktorom, a sve kreme su premasne, preteške, preokluzivne na licu, i to još ispod pudera za svaki dan – katastrofa. Dojam da svojoj koži radimo puno lošega nepravilnim odabirom kozmetike i konstantnim eksperimentiranjem u meni se s vremenom pojačavao, i tu se nekako prelomila ideja da želim napraviti nešto drugačije i bolje od svega ostalog na tržištu.

U Skintegrinim proizvodima je jednako bitan popis sastojaka koji čine proizvod, kao i onaj koji ne čine proizvod, a to su mahom dobro poznati iritansi i alergeni, ali i sastojci koji mogu provocirati ovakve reakcije, a koje u biti nitko ne klasificira kao iritanse i alergene.

S obzirom da je tržište prepuno raznih kozmetičkih proizvoda koji obećavaju brda i doline, po čemu se Skintegra razlikuje od njih?

Skintegra na svim svojim platformama nudi transparentnu komunikaciju i edukaciju svojih potrošača te klinički dokazane kozmeceutičke formule što predstavlja totalni zaokret od klasične kozmetike u svakom smislu.

Naši proizvodi pripadaju skupini kozmeceutika, što znači da su formulatorno napredniji od 99 posto kozmetičkog tržišta. Danas je među proizvođačima jako popularno pozivati se na djelovanje pojedinih sastojaka u proizvodu. Primjerice, hijaluronska kiselina, salicilna kiselina, vitamin C i slično, što je odlično jer su ovo klinički dokazani sastojci. Nažalost, proizvod vrijedi samo onoliko koliko tog klinički dokazanog sastojka ima u formuli i tu se najbolje vidi manjkavost mainstream kozmetike. Primjerice, nije isto ako neki proizvod ima 1, 5 ili 10 posto vitamina C. Proizvod koji ima 10 posto vitamina C je 10 puta potentniji od ovog prvog. Nažalost, najveći postotak proizvoda na tržištu formuliran je sa zanemarivim postocima aktivnih tvari koje su ustvari jedino bitno u proizvodu.

Konzument mora biti svjestan što uopće kupuje, odnosno plaća li neki proizvod zato što je uistinu funkcionalan ili zato što je luksuzan. Da se razumijemo, nijedna od ove dvije pozicije nije loša sama po sebi i ljudi imaju pravo kupovati proizvode isključivo zbog te konotacije luksuza ako im je to bitno. No, ako želite da kozmetika nešto stvarno napravi na vašem licu, onda će vam prvenstveno biti važan sastav proizvoda koje kupujete, odnosno znanje da je vaš novac investiran u kvalitetu (i kvantitetu) tehnološki najmodernijih i klinički dokazanih sastojaka.

U Skintegru si unijela svoju ljubav prema kozmetici, ali i široko znanje o sastojcima i kako oni djeluju na kožu. Kako je tekao proces učenja i prikupljanja informacija, otkud si sve crpila znanje?

Moje učenje je cjelodnevno i svakodnevno, i to iz brojnih izvora. Sve je počelo još prije gotovo sedam godina s nekom osnovnom edukacijom, učenjem pojmova kao što su SLS, parabeni i slično. Zanimalo me zašto najednom pojedini brendovi naglašavaju da su bez SLS-a, bez parabena, bez alkohola, sintetskih boja, parfema, odnosno kakav utjecaj na zdravlje imaju proizvodi koji ih sadrže. Po prirodi sam vrlo znatiželjna osoba i to se znanje vremenom akumuliralo. Nije bilo neke specifične metode učenja, izuzev činjenice da sam svaku literaturu iz ovog područja koja mi je pala pod ruku doslovno progutala, iako mi je formalno obrazovanje humanističko, dakle nema nikakve veze s kemijom niti farmakologijom.

U ponudi su trenutno 3 proizvoda. Reci nam ponešto o svakome i kako ih je najbolje koristiti.

Iako već dugo razvijamo osam proizvoda koji bi se u prodaji trebali naći najkasnije ove zime, morali smo početi skromno i inicijalno smo izbacili samo tri proizvoda, a četvrti nam dolazi jako brzo. Brojimo dane, doslovno. :)

Proizvodi koji su trenutačno u ponudi su noćni serum za eksfolijaciju Clarion, serumska emulzija Hydra B i uljni booster Naro.

Clarion (139,00 kuna)

Fenomenalna stvar za masnu do mješovitu kožu sklonu aknama i komedonima i naše su se korisnice doslovno zaljubile u njega. Obzirom da kombinira ekstrakt zelenog čaja te salicilnu i glikolnu kiselinu u vrlo konkretnim postocima (2% i 4%), Clarion djeluje na površini kože i u dubini same pore, čisteći nepravilnosti ondje gdje i nastaju – u dermisu. S njime se regulira tekstura kože koja postaje vidljivo zaglađenija i pravilnija, popravlja se i pigmentacija nakon upalnih stanja kože, te se značajno reduciraju upalni procesi.

Hydra B (109,00 kuna)

Serumska emulzija na bazi hijaluronske kiseline te vitamina B3 i B5 te ekstrakta ginkgo bilobe i sladića. Funkcionira kao univerzalni ovlaživač za svaki tip kože koji daje jedriji i ujednačeniji ton i sjajno se slaže s ostalim proizvodima, serumima, kremama i uljima. Obzirom da je sastavljena gotovo isključivo od ovlaživača i izuzetno lagane teksture, proizvod je potpuno nekomedogen i pogodan za najosjetljiviju kožu.

Naro (89,00 kuna)

Treći i ne manje vrijedan je Naro, proizvod koji je u biti 100% biljni skvalan, deriviran iz masline. Najbolje ga je opisati kao ne-uljno ulje, izuzetno lagane teksture, sjajnog upijanja i izuzetne stabilnosti. Ovo zadnje laiku možda zvuči kao nebitna stavka, ali zapravo je najbitnija stavka kad su ulja za njegu u pitanju, jer nestabilna ulja lako užegnu, mijenjaju svoju kemijsku strukturu i počnu djelovati oksidativno i iritativno na licu. A ti procesi sumiraju sve ono što ne želimo na licu jer doprinosi preuranjenom starenju.

Sljedeći proizvod koji će se u prodaji naći je Tria Light, tretmanska krema u kojoj čak četrnaest aktivnih i biljnih komponenti sinergijski djeluju protiv čitavog spektra nepravilnosti na koži, a najznačajniji među njima su niacinamid ili vitamin B3 (u koncentraciji od 6%), cink PCA i dva oblika vitamina E koja ubrzano obnavljaju oštećenu kožu. Dodatno, ova hipoalergena, brzoupijajuća i svilenkasta gel krema kožu opskrbljuje reparativnim sastojcima poput pantenola, alantoina, bisabolola te umirujućim biljnim ekstraktima koji doprinose prirodnoj otpornosti kože.

Što je po tvojem mišljenju najvažnije kod njege kože, koje greške obično radimo i na što bismo trebale obratiti pažnju kod kupovine preparative?

Žene griješe u puno toga kad je njega kože u pitanju. Generalno, koristimo preagresivne stvari za čišćenje lica jer živimo u strahu od bakterija (koje su prirodni stanovnici naše kože i koje se ne može i ne treba uništiti). Sebum smatramo prljavštinom umjesto prirodnim ovlaživačem kože. Svakodnevno koristimo iritanse na koži, a da toga nismo niti svjesni dok ne razvijemo preosjetljivost nakon godina izloženosti. Vjerujemo u propagande o vraćanju godina, brisanju bora i fotošopiranim porama. SPF nam je još uvijek misterij i smatramo fototoksično kantarionovo ulje ultimativnim proizvodom za sunce. Povodimo se imenom brenda i obećanjima, umjesto da se zapitamo što se u proizvodu zapravo nalazi. Čim vidimo ‘bio’ i ‘prirodno’ na ambalaži, kupujemo bez pitanja… Jer to mora biti dobro, zar ne? Mogla bih napisati knjigu o ovoj temi jer je nepresušna.

U Hrvatskoj je dosta teško pokrenuti vlastiti posao. Koliko je trajala realizacija i s kojim si se preprekama susrela?

Realizacija projekta od ideje do lansiranja je trajala godinu i pol i to prvenstveno zato što je trebalo priskrbiti sredstva za projekt takve veličine, te prebroditi sve zakonske, birokratske i administrativne prepreke. To nije jednostavno, ali nije niti tako teško kako se na prvu čini. Treba imati puno volje, ljubavi i vjere u projekt koji se pokreće, a najveći neprijatelj svakog poduzetnika je paralizirajuća sumnja. Racio će uvijek iskonstruirati tisuću scenarija zašto nešto ne započeti jer svaki početak je rizik. Ponekad treba slušati svoju intuiciju.

Osim što si vlasnica brenda, godinama si i beauty blogerica. Koje su pozitivne strane pisanja bloga, a koji je glavni problem i što nedostaje u blogerskom svijetu?

Ukoliko svoj blog izgradite oko ideje da je to hobi, a ne posao, nema negativnih strana pisanja bloga. Neki se možda ne bi složili. U blogerskim krugovima se puno priča o ‘hejterima’, ali oni su dio online konverzacije, kao i more pozitivno intoniranih komentara koje blogeri svakodnevno dobivaju, a uzimaju zdravo za gotovo. Čudna je ljudska priroda. Tisuću prekrasnih komentara se zaborave sutra, a jedan ružan (i najvjerojatnije beznačajan) vas mentalno okupira danima. Da bi netko bio kvalitetan bloger, prije sjedanja za računalo, svoj ego mora ostaviti s pidžamom u krevetu. Ideja koju ljudi imaju o vama ne smije vas osobno pogađati. Morate se emotivno depersonalizirati, dopustiti i lijepe i manje lijepe komentare, umjesto da na blogu uvedete autarhiju i cenzurirate sve što vam se ne sviđa.

Postoji nešto prekrasno u tom povjerenju koje poklanjate svojim čitateljima i oni vam svakodnevno vraćaju svojom lojalnošću i podržavanjem. Ali, ta razmjena sa sobom nosi i određenu težinu: ti ljudi vam vjeruju, doživljavaju vas kao prijatelja i kao nekoga tko će uvijek biti iskren i dosljedan. Kad jednom izgubite povjerenje čitatelja, jako ga je teško vratiti. Biti blogerom je jednostavno dok god ste iskreni prema sebi i drugima.

Što možemo očekivati od Skintegre u budućnosti? Razmišljaš li otvoriti fizičku trgovinu i proširiti se na strano tržište?

Jelena Skendžić

Razmišljam o svemu pomalo. Na strano tržište ćemo se proširiti svakako, ali o konkretnim detaljima još ne mogu javno pričati. Moja interna želja je oduvijek bila da, radeći nešto što volim, pomognem ljudima da se ponovno osjećaju lijepo, nesputano, slobodno u svojoj koži. Druga želja je da izgradim brend prepoznatljive kvalitete koji će se kupovati svugdje u svijetu i da time doprinesem svjetskom ugledu hrvatske kozmetičke industrije. Imamo marljive, inteligentne i kreativne ljude, laboratorije, edukaciju; europska smo zemlja puna mogućnosti, a ja ih planiram iskoristiti da Skintegru u nekoj budućnosti probijem i izvan granica Hrvatske.

Što bi poručila nekome tko pokreće/bi želio pokrenuti vlastiti biznis?

Pokušajte biti hrabri, originalni, pošteni i ljudima ponuditi sadržaj kojeg nedostaje na tržištu jer je to jedini recept za uspjeh.

Gdje nabaviti Skintegra preparativnu kozmetiku?

Proizvodi se mogu nabaviti na službenoj stranici Skintegre www.skintegra.hr.

 

Foto: Gordana Sermek, privatno, Skintegra

Piše: Ida Tomašković / Vrijeme: 09:00 23.09.2017 / Rubrika:

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr