Posložite prioritete

Stres ubija seksualni nagon, ali možemo ga ponovo potaknuti uz ovih sedam super namirnica

Piše: Ida Tomašković / Vrijeme: 18:55 18.10.2016 / Rubrika: ,
Foto: Giphy
0

U borbi protiv stresa naše tijelo regira gašenjem spolnih hormona kako biste se lakše nosili s problemima

Stres je totalno nepotrebna gadost jer osim što vas čini podložnima bolesti, frustrira i utječe na sve ljude oko vas, ubija i seksualni nagon. Da, da, u borbi protiv stresa naše tijelo regira gašenjem spolnih hormona kako biste se lakše nosili s problemima i uspješno ih riješili.

Zbilja se lukavo dosjetilo kako posložiti prioritete, zar ne? Lukavo, ali i iritantno. Ovo čak ometa ovulaciju, broj spermija i plodnost općenito, što nikako nije dobra vijest.

Kako spriječiti da se to dogodi? Moramo se fokusirati na povećanje proizvodnje jednog glavnog hormona, a to je testosteron. Znači, jačanje seksualnog života ovisi samo o jednoj stvari koju možemo potaknuti vježbanjem, redovitim snom i konzumiranjem određenih namirnica.

Dr. Pete Sulack, specijalist za liječenje stresa kaže da trebamo jesti hranu bogatu cinkom i vitaminom B ako želimo ponovno uposliti testosteron. Pogledajmo koja je to hrana:

1. Losos

Izvor je visokokvalitetnih bjelančevina, vitamina B6 i B12, omega-3 masnih kiselina. Lako i brzo se priprema, a iznimno je ukusan.

2. Lanene sjemenke

Možete ih staviti u doslovno sve – salate, smoothije, umake. Osim cinka i vitamina B bogate su cijelim nizom nutrijenata te čuvaju crijeva.

3. Banane

Word on the street is its #NationalDessertDay??? Couldn't miss this one. Throwing it back to the craziest dessert I've made ✨Salted Caramel Nicecream ✨ – like seriously what was I on when I made this?¿ idk but I want more of dat. 🤔 ••• -Base: frozen bananas, splash of almond milk + vanilla extract for the base -chop up frozen bananas and put them in a food processor with almond milk/vanilla extract -blend, pulsing the blended from time to time, to avoid chunks -when the mixture is creamy, transfer to a bowl -top with @ugobars chunks, sliced banana, medijool dates, @theskinnypop popcorn, and @crazyrichardspb crunchy natural peanut butter 🙊 ••• Ok off for a run, bye friends – eat allll the chocolate (I'll be dreamin of it while running 😉)

A post shared by Georgina Berbari (@thelittleflowerpetal) on

Jedno od najfinijeg voća definitivno zaslužuje biti na ovom popisu. Dodajte ga u zobenu kašu ili napravite smoothie, prefino!

4. Avokado

Just a quick delicious snack. Avocado toast! Yummy @plantbasedbirdie #avocadotoast #vegansnack #stuffontoast

A post shared by THRIVE Magazine: VEGAN (@thrivemags) on

Trebali bismo ga jesti svaki dan jer je pun zdravih masnih kiselina. Također je odličan u smoothijima, na tostu, u salatama, a pesto od avokada jedan je od najfinijih umaka za tjesteninu.

5. Šparoge

Na šparoge ćemo morati malo pričekati, ali dobro je znati da su bogate svime i svačime što se tiče vitamina i minerala. Savršene u omletu.

6. Jaja

Odličan izvor željeza, cinka, vitamina B12, fosfora i selena. Za jaja ne treba posebno napominjati koliko su zdrava, a tek ukusna.

7. Goji bobice

Ove crvene bobice jedna od najmoćnijih biljaka u svijetu. Imaju više C vitamina od naranče i bogat kompleks B vitamina te cijeli popis drugih vitamina i minerala. Prava superhrana.

Piše: Ida Tomašković / Vrijeme: 18:55 18.10.2016 / Rubrika: ,

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr