ZNATE LI ŠTO NIKAKO NE SMIJETE NA FACEBOOKU? / Mnogi to rade, a ne shvaćaju da čine zlo sami sebi

Image

Facebook je priznao kako isključivo pasivno korištenje njihove društvene mreže može dovesti do društvene izoliranosti.

23.12.2017.
10:00
VOYO logo

Facebook je uzvratio udarac znanstvenicima i stručnjacima IT industrije koji su kritizirali najveću svjetsku mrežu društvenih medija, kao i njene konkurente zbog transformiranja ponašanja ljudi i načina na koji izražavaju emocije, piše Daily Mail.

Ključ je u aktivnom korištenju tehnologije

Facebook je u objavi na svom korporativnom blogu izjavio kako društveni mediji mogu biti dobri za ljude ako koriste tehnologiju na aktivan način, poput razmjenjivanja poruka s prijateljima, a ne pasivno, tj. samo čitanjem objava drugih ljudi. "Naša istraživanja, kao i druga akademska literatura govore kako sve ovisi o načinu na koji koristite društvene medije", navedeno je u blogu Facebooka, gdje je ujedno i priznato kako ipak postoje i negativne posljedice društvenih medija na koje su upozorila neka akademska istraživanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook smatra kako su 'opasnosti' pretjerane

No Facebook je dodao i kako ta istraživanja ne govore "cijelu priču". Zatim je naveo druga istraživanja u kojima se navodi kako bi opasnosti od društvenih medija mogle biti pretjerane, te da oni nude i potencijalne koristi ako se pravilno koriste. "Mi zapošljavamo socijalne psihologe, socijalne znanstvenike i sociologe, te surađujemo s vrhunskim učenjacima kako bi što uspješnije učinili Facebook mjestom koje doprinosi na pozitivan način", navedeno je u objavi bloga, koju su napisali Facebookov direktor za istraživanja David Ginsberg i znanstvenica Moira Burke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Istraživanje je pokazalo kako se sve svodi na način na koji koristite tehnologiju. Na primjer, na društvenim medijima možete samo pasivno čitati objave drugih ljudi, kao da gledate TV, ili možete imati aktivnu interakciju s prijateljima, slati si poruke i komentirati jedni drugima objave. Baš kao i pri osobnom kontaktu, interakcija s ljudima do kojih vam je stalo može biti korisna, dok ako samo sa strane promatrate druge, onda ćete se osjećati lošije."

Sve više napada na društvene medije

Ovo je drugi put u tjedan dana da Facebook javno brani svoj poslovni model, kojeg se optužuje da djeluje na način na koji korisnici obraćaju pažnju kako bi povećao svoje prihode od oglašavanja. Tako je u utorak ova firma objavila izjavu u kojoj se navodi kako bivši direktor Chamath Palihapitiya, koji je javno okrivio Facebook da "uništava način na koji društvo djeluje", ne radi kod njih već šest godina te nije upoznat s nedavnim naporima tvrtke da se popravi. Palihapitiya je u četvrtak promijenio svoje mišljenje, te je napisao kako je Facebook "sila dobra u svijetu".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Screenshot
Image
Foto: Screenshot

BIVŠI DIREKTOR FACEBOOKA UPOZORAVA: ‘Ovo je prava istina o društvenim medijima, to je globalni problem!’

Image
BIVŠI DIREKTOR FACEBOOKA UPOZORAVA: /

'Ovo je prava istina o društvenim medijima, to je globalni problem!'

Image
BIVŠI DIREKTOR FACEBOOKA UPOZORAVA: /

'Ovo je prava istina o društvenim medijima, to je globalni problem!'

Online usluge poput Facebooka i njegovog Instagrama, Twittera, Snapchata i YouTubea u zadnje su se vrijeme našli pod napadom zbog svoje prirode za koju neki smatraju da stvara ovisnost te navodnog promoviranja antidruštvenog ponašanja. Studija američkih znanstvenika objavljena u svibnju pokazala je kako je korištenje ovakvih usluga najmanje dva sata dnevno povezano s osjećajem društvene izolacije. U Facebooku su naveli kako ova tvrtka utrošila milijun dolara kako bi proučila povezanost između tehnologije i razvoja mladih, navodi se u blogu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo