Sila, Sulejman Veličanstveni i Dolores Lambaša najtraženiji pojmovi na Googleu u 2013.

Na vrhu liste najtraženijih pojmova u Hrvatskoj nalaze se Sila, Sulejman Veličanstveni i Dolores Lambaša

17.12.2013.
16:23
VOYO logo

Google je objavio rezultate svog Zeitgeista, kolektivnog pogleda za 2013. godinu putem interneta, pružajući jedinstvenu perspektivu na velika događanja i najpopularnije trendove tijekom godine na temelju pretraživanja provedenih u Hrvatskoj.

Najtraženiji pojmovi – Hrvatska 1. Sila 2. Sulejman Veličanstveni 3. Dolores Lambaša 4. Paul Walker 5. Djevojka imena Feriha 6. Eurobasket 2013 7. Gangnam style 8. Stojan Matavulj 9. Eurojackpot 10. Vinko Coce

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najtraženije sapunice u Hrvatskoj 1. Sila 2. Sulejman Veličanstveni 3. Djevojka imena Feriha 4. Avenida Brasil 5. Kako vrijeme prolazi 6. Da sam oblak 7. Nebo i zemlja 8. Zora dubrovačka 9. Stella 10. Tajne

Najtraženije pjesme u Hrvatskoj 1. Gangnam style 2. Nirvana 3. Tarapana 4. Hurem 5. Zorica 6. Uzbuna 7. Dobrodošao u klub 8. Wake me up 9. Cirkus 10. Skyfall

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najtraženiji filmovi u Hrvatskoj 1. Svećenikova djeca 2. Django unchained 3. Sonja i bik 4. Man of steel 5. World War Z 6. Argo 7. Hobbit 8. Silver linings playbook 9. Gravity 10. Elysium

Najtraženija potrošačka elektronika u Hrvatskoj 1. iPhone 5s 2. Samsung GALAXY S4 3. HTC One 4. Samsung GALAXY S3 5. iPhone 5c 6. Sony Xperia E 7. LG G2 8. Sony Xperia Z 9. Nokia Lumia 520 10. Playstation 4

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kroz istraživanje više od 1 trilijuna pretraživačkih upita koje zaprima tijekom svake godine, Google predstavlja internetski „Zeitgeist" (na njemačkom: „duh vremena"). Uz godišnji Zeitgeist koji donosi najvažnije trendove u 2013. godini, Google je također ponudio nekoliko alata koji pružaju uvid u globalne, regionalne, prošle i sadašnje trendove pretraživanja. Alati Google Zeitgeista se ne mogu koristiti kako bi se identificirali individualni korisnici jer se, kako ističu iz Googlea, "oslanjamo na anonimne, agregatne račune koliko se često neki pretraživački upiti javljaju tijekom vremena". Ovi alati dostupni su vam za istraživanje i učenje tijekom cijele godine na Google.com/Zeitgeist

//www.youtube.com/embed/Lv-sY_z8MNs

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo