NINTENDO SWITCH

MOŽE LI POTUĆI PLAYSTATION I XBOX? Legendarni proizvođač objavio kad nova konzola stiže na tržište i koliko će koštati

Nintendo je objavio kako će u prodaju pustiti svoju dugoočekivanu novu konzolu, Nintendo Switch, 3. ožujka.

SUPER MARIO BROS: Ovako je zapravo trebala izgledati popularna igra

Cijena će joj biti 299,99 dolara u SAD-u, 279,99 funti u Ujedinjenom Kraljevstvu, i 29.980 jena u Japanu, što je više nego što je većina analitičara očekivala, piše BBC.

Prijem nove konzole jako je važan japanskoj tvrtki jer njena prošla konzola, Wii U, nije uspjela ponoviti uspjeh originalnog Wii, zbog čega su dionice Nintenda znatno pale.

NINTENDO OPET RAZBIJA: Prva aplikacija za smartfone hit u Japanu

Povratak Super Maria

Nintendo je otkrio još u listopadu prošle godine da će Switch biti mobilan, ali će moći služiti i kao kućna konzola. Izgled mu je poput tableta s kontrolama pričvršćenim sa strane.

Nintendo kaže kako se u razvoju nalazi oko 80 igara, uključujući i novu Mario igru po imenu Super Mario Odyssey, koja će izaći krajem 2017.

nintendo switch
Radi se o hibridu mobilnog uređaja i igraće konzole za kućnu zabavuFoto: nintendo.com

Ostali novi detalji u vezi Switcha su kako konzola dolazi s 32 GB memorije, koja se može dodatno proširiti pomoću MicroSD kartice. Zatim postoje planovi za isključivanje regionalnog zaključavanja, što znači da bi se igre trebale moći igrati na svim konzolama, bez obzira u kojm dijelu svijeta su kupljene.

Isto tako, on-line multiplayer igranje u početku će biti besplatno, ali kasnije će se naplaćivati. Konzola će imati i smartfon aplikaciju za društvene aspekte igara, uključujući i chat.

Trenutak odluke

Neki analitičari vjeruju kako bi ovaj uređaj mogao biti “posljednji pokušaj” Nintenda da proda kućnu konolu, nakon neuspjeha WiiU., koji se nije prodavao ni blizu toliko dobro kao Sonyev PS4 ili Microsoftov Xbox One, iako je Nintendo bio uspješan s mobilnim uređajem 3DS.

“Ovo je još jedan ključni trenutak za tvrtku jer Switch u neku ruku utjelovljuje novu strategiju koju Nintendo pokušava provesti u praksi”, rekao je Piers Harding-Rolls, analitičar za igre u IHS Technology.

“Switch se predstavlja više kao uređaj za kućnu zabavu s mobilnim mogućnostima. Glavni faktori koji će djelovati na odluku potencijalnih kupaca su cijena i marketing. Nadamo se kako su naučili nešto iz svojih pokušaja reklamiranja Wii U.”

Puštajući u prodaju uređaj koji omogućuje gamerima igranje Nintendovih naslova kada su kod kuće, kao i kada su u pokretu, tvrtka je možda pronašla “financijski jako isplativ srednji put”, kaže analitičar Ovuma Paul Jackson.

“Igrači koji igraju isključivo na konzolama vjerojatno će biti razočarani jer će se vjerojatnije raditi o snažnom mobilnom uređaju (ako to dopusti baterija), ali istovremeno i relativno slabijoj konzoli.”

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr