STO SE DOGADA? / Trecina novih iPhone korisnika u Europi bivsi su korisnici Androida

Appleovi pokusaji da uvjeri Android korisnike da se prebace na iOS imaju efekta u Europi.

7.5.2015.
15:12
VOYO logo

Novi podaci Kantar WorldPanela pokazuju da je u prvom tromjesecju 2015. godine blizu 33 posto novih iPhonea prodano bivsim Android korisnicima - nesto sto je Appleov izvrsni direktor Tim Cook istaknuo tijekom posljednje objave Appleovih prihoda.

"Mi i dalje mozemo vidjeti vecu stopu prelazaka na iPhone nego sto smo je vidjeli u prethodnim ciklusima", rekao je Cook proslog mjeseca. "Sadasnja postava iPhonea dozivljava najvecu stopu prebacivanja s Androida u svakoj od posljednja tri lansiranja iPhonea u prethodne tri godine."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za poticanje prelaska Android korisnika na iPhone, Apple je izdao 'korak-po-korak' vodice za migraciju podataka s Androida na iOS, a u ozujku ove godine jos je prosirio svoj prodajni program staro za novo kako bi pokrio sve smartphone. U Europi i SAD-u, kupci mogu predati svoje stare Android, BlackBerry ili Windows Phone uredaje za kredit za kupnju novog iPhonea.

Ovaj program je vjerojatno implementiran tek nedavno (krajem ozujka) te ima veliki utjecaj na Kantarove podatke, medutim on snazno upucuje na Appleove ambicije da nastavi mamiti Android korisnike da prijedu na iOS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unatoc snaznoj prisutnosti Androida u Kini, potaknutoj ponajvise od snaznih lokalnih kompanija kao sto su Xiaomi i Huawei, Apple biljezi velike uspjehe u toj zemlji i sad je proizvodac iPhonea drugi najveci na tamosnjem trzistu. A ako se Apple odluci vrbovati i kineske korisnike Androida da prijedu na iPhone, kao sto je to ucinio u Europi, njegove prodajne brojke mogle bi i dalje samo nastaviti rasti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo