Vratili ste se s godišnjeg s kojom kilom viška? Ovako ćete se dovesti u red

Većina nas cijelu godinu provede maštareći o onih par tjedana godišnjeg odmora, oni vam se lako mogu zamjeriti ako dopustite da se odmaranje pretvori u maratonsko prežderavanje pod izlikom hedonizma.

Kada odbacite svoj uobičajeni raspored i putujete do neke destinacije, postoji tendencija prepuštanju užicima. Ako naporno radite, osjetite kako si možete dopustiti nekoliko dana odmora i uživancije u omiljenim aktivnostima bez grižnje savjesti.

Debljanje na odmoru je uobičajen problem, no može ga se i izbjeći. Ovi će vam savjeti pomoći da na odmoru izbjegnete rapidno nakupljanje kilograma, ali i u tome da ih, ako ste ih već nabacili, po povratku doma što prije izgubite.

Tijekom odmora

Dozvolite si uživanje samo jednom dnevno

Naravno da zaslužujete počastiti se nečim lijepim, ali u tome nemojte pretjerivati. Umjesto da jedete zasitne kalorijske bombe za svaki obrok, samo si jednom dnevno dopustite takav luksuz. Ne samo da ćete uštedjeti na kalorijama, već i na novcu.

Podijelite hranu
Dijeljenje ukusne hrane dopušta vam da konzumirate sve ono što volite, ali pomalo od svake vrste. Na ovaj način znatno ćete smanjiti unos kalorija bez osjećaja da se nečeg odričete.

Isplanirajte vježbanje tijekom odmora
Ovo možda zvuči suludo, ali ne smijete biti toliko lijeni da pola sata dnevno ne želite izdvojiti na brigu o svom tijelu. Možete trčati plažom, plivati do bove i natrag ili isprobati neke od sprava u hotelskoj teretani. Ako niste na ‘ti’ sa spravama, napravite četrdeset čučnjeva za ‘utegnutu’ guzu, trideset sklekova za lijepo definirane ruke i tri serije po dvadeset trbušnjaka za ravniji trbuh.

Kad se vratite doma

Detoksikacija
Tjedan ili dva uživanja može vam ostaviti osjećaj tromosti. Pomozite svom sistemu da se vrati u normalu eliminiranjem toksina s brzim tretmanom detoksikacije tijela.

Kupite opremu
Malo vas stvari može motivirati koliko i udobna i estetski ugodna odjeća za vježbanje. Stoga uložite u pokoji komad tijekom ili nakon odmora te se natjerajte u teretanu.

Program
Zapišite se za sudjelovanje u grupnom programu vježbanja koji počinje nakon vašeg povratka s odmora. Ovo će u vama razviti osjećaj predanosti, a motivirat će vas i trud drugih ljudi iz grupe. Pozitivni rezultati ne ginu!

Napravite ugovor
Dogovorite se sami s sobom da ćete si priuštiti odmor iz snova ako se po povratku s istog pobrinete za zdravlje i izgled svog tijela. Dogovor stavite na papir i držite ga se nakon svog odmora.

Planirajte obroke nakon odmora
Konzumiranje, zdrave i ‘čiste’ hrane tjedan il dva nakon povratka s odmora naviknut će vas na zdravu rutinu i samim time bit ćete predaniji u održavanju sveukupnog zdravlja.

Nagradite svog psa
Velike su šanse da vaš pas nije posebno oduševljen time što ste ga kod nekog ostavili dok ste odmarali po jadranskim plažama i jedva čeka da mu se odužite za propušteno. Odvedite ga na višesatnu šetnju u obližnji park. Ne samo da ćete se na ovaj način pobrinuti za njegove potrebe, već ćete dobiti i vlastitu dozu vježbanja.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr