Google usluge

Google Street View trusted – usluga koju svaki poslovni prostor treba imati

Google Street View Trusted danas je već nova stara usluga Google-a za profesionalnu komunikaciju s postojećim, ali i potencijalnim klijentima. Upravo je Google virtualna šetnja novi način postizanja poslovne pouzdanosti na tržištu, tako da omogućava svim korisnicima virtualni ulazak s ulice u poslovne prostorije. Kada je u pitanju poslovanje, ne vrijedi ono pravilo da strance ne treba puštati u kuću, jer zahvaljujući 360 virtualnoj šetnji kroz interijer udvostručuju se mogućnosti da će se klijent doista odlučiti za rezervaciju ili korištenje ponuđene usluge!

Zašto je virtualna šetnja korisna?

Prije svega, koliko je virtualna šetnja korisna govore i brojke da je trenutno preko milijardu aktivnih korisnika Google Maps i preko 200 tisuća korisnika Street View Trusted usluge! Stoga, virtualna šetnja izvrsna je prednost za sve one koji ulažu u atraktivan interijer, a jedan od glavnih aduta im je ugodna atmosfera. Otvaranjem svojih vrata, klijenti mogu dobiti uvid u poslovni prostor i doživjeti njegovu profesionalnost i udobnost prostora. Tako se može izravno utjecati na povjerenje i sigurnost svih postojećih i potencijalnih klijenata.

Ova Google usluga ujedno je i jedan inovativni i drugačiji marketinški pristup. Složili bi se svi kako je vizualni aspekt u predstavljanju neke usluge vrlo bitan, stoga je Google virtualna šetnja idealna interaktivna platforma na kojoj se može pokazati što određeno poslovanje čini drugačijim od drugih tvrtki na tržištu.

Uz prezasićeno tržište i slične ponude i usluge, ponekad je teško osmisliti originalan sadržaj s kojim će se tvrtka isticati od konkurencije. No, upravo navedene karakteristike i pogodnosti Google Street View Trusted usluge pogoduju u isticanju od konkurencije. Pokretanjem ove usluge tvrtka ujedno daje klijentima do znanja kako je spremna za prilagođavanje novim potrebama i trendovima na tržištu, što utječe na ostavljanje ozbiljnog i profesionalnog dojma.

Uz Google virtualnu šetnju ostvaruju se i bolji rezultati na Google tražilici, pa su tako virtualne šetnje dostupne ne samo na tražilici, nego i na Google mapama, Google plus mreži, a mogu se koristiti i u svrhu promocije na društvenim mrežama poput Facebook-a. Tako primjerice, kada klijent odluči pretražiti Google dodatno o određenoj uslugi ili tvrtki, na vrhu rezultata s desne strane prikazat će se informacije o tvrtki, slike te virtualna šetnja. Zahvaljujući tome, usluga neke tvrtke udaljena je za samo jedan klik mišem od potencijalnog korisnika.

Postupak kreiranja virtualne šetnje je jednostavan.

Postavljanje Google Street View usluge odrađuje se u tri koraka. Prvi korak je sastanak i procjena kompleksnosti prostora i projekta. U ovom dijelu se definiraju rokovi i cijena te se potpisuje ugovor. Drugi korak je onaj najvažniji, a to je fotografiranje. Naravno, koliko će vremena biti potrebno za fotografiranje ovisi o veličini samog prostora. Nakon fotografiranja slijedi obrada fotografija prema osjetljivim kriterijima Google-a, a najkasnije do 14 dana od trenutka snimanja, Google odobrava virtualnu šetnju te ona postaje dostupna na Google mreži.

Proces fotografiranja obavlja profesionalni Google Trusted fotograf, što znači da je usluga fotografiranja na najvišoj profesionalnoj razini.

Kako iskoristiti virtualnu šetnju?

Nakon što virtualna šetnja postane dostupna na Google mreži, kao što je već spomenuto, pozicioniranost tvrtke na Google tražilici biti će bolja i detaljnija pa će korisnik s jednim klikom moći ući u prostor tvrtke. Primjerice, tvrtka će biti jasno istaknuta na Google mapama, a dodatno se mogu ispuniti informacije kao što je radno vrijeme ili kontakt.

Uz to, virtualna šetnja se može podijeliti i na web tvrtke te Facebook stranicu za koju sigurno već znate da predstavlja veliki oglašivački potencijal i potporu u prodaji i kontaktu s klijentima.

Dodatna pogodnost je i dobivanje besplatnih fotografija visoke kvalitete koje se mogu kasnije koristiti u privatne svrhe, a sama virtualna šetnja je prilagođena za učitavanje i pregled sa svih računala, tableta i mobilnih telefona.

Usluga je popularna i u Hrvatskoj

Mnogo je već tvrtki od velikih muzeja pa do male mjenjačnice otvorilo svoja virtualna vrata korisnicima Interneta. Neke od organizacija su Poliklinika Bagatin, Muzej Mimara, History caffe club Zagreb, Veleučilište Velika Gorica i mnogi drugi.

Povratak na Net.hr