Touareg – terenac u hibridnoj verziji

Tvorci novog Touarega ističu kako je njihovo ‘čedo’ 20 posto štedljivije od prethodnika. Krasi ga veliki broj novih sustava pomoći i sigurnosti.

Volkswagen je u minhenskom Postpalastu predstavio potpuno novi Touareg za koji tvrde kako je tehnički najinovativniji Volkswagen svih vremena. Nazočnima su pokazana dva modela – Touareg i novi Touareg Hybrid.

Tvorci novog Touarega s ponosom ističu kako je njihovo ‘čedo’ gotovo 20 posto štedljivije od prethodnika, te kako ga krasi veliki broj novih sustava pomoći i sigurnosti.

Touareg će k tome također biti prvo i jedino terensko vozilo njemačkog proizvođača u Europi koje će se proizvoditi u hibridnoj verziji.

U osnovnoj verziji je čak 208 kilograma lakši od prethodnika, što je ogroman napredak. Jednako tako je čvrstoća karoserije povećana za dodatnih pet posto. Pored toga, dizajneri su ostvarili značajno bolju vrijednost koeficijenta otpora zraka (cw).

Osim aerodinamičnog usavršavanja, još jedan dodatni čimbenik koji utječe na manju potrošnju je niža karoserija u odnosu na prethodnika.

Nova unutrašnjost je funkcionalnija, stražnja sjedala su udobnija, a ponuda prostora za noge straga je veća. Stražnja klupa sjedala se može pomaknuti za 160 milimetara po dužini, a također je moguće namjestiti nagib naslona sjedala.

Po želji se pritiskom na tipku električno deblokira te je u nekoliko sekundi preklopljena i nudi 1.642 litara kapaciteta prtljažnika. Serijski je već u osnovnoj verziji opremljen radio-CD uređajem i info-sustavom, kojim je moguće intuitivno upravljati putem 6,5 inčnog velikog zaslona osjetljivog na dodir.

Serijski pogon na sva četiri kotača je temeljito dorađen. U osnovnoj verziji 4Motion svi Touarezi nove generacije raspolažu pogonom na sva četiri kotača s Torsen središnjim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem (4MOTION; sposobnost uspona 31 stupanj).

Slično kao Tiguan, Track & Field Touareg k tome raspolaže offroad-programom vožnje, koji pritiskom na tipku ABS, EDS i ASR sustave prilagođava terenskoj vožnji, aktivira sustav pomoći za vožnju nizbrdo i prilagođava točke promjene stupnjeva automatskog mjenjača.

Dodatno je V6 TDI umjesto s Torsen središnjim diferencijalom moguće naručiti s Terrain-Tech-Paketom koji je opremljen još jačim središnjim diferencijalom za off-road uvjete uključujući i redukcijski prijenos, kao i središnji i stražnji diferencijal s do 100 posto blokade (4XMotion; sposobnost uspona 45 stupnja).

Ova verzija analogno prvoj generaciji Touarega opremljena je regulatorom pomoću kojeg vozač vozilo sada u pet stupnjeva prilagođava specifičnoj uporabi: 1. Onroad; 2. Offroad (kao offroad-program vožnje + automatsko navođenje mehaničkih blokada); 3. Low (kao offroad + aktivacija redukcijskog prijenosa, promjena stupnjeva prijenosa pri višem broj okretaja, nema automatskog prebacivanja u viši stupanj prijenosa u ručnom načinu); 4. Dodatna blokada središnjeg diferencijala; 5. Dodatna blokada stražnjeg diferencijala.

Oko 500.000 vozača odlučilo se za prvu generaciju Touarega. Sada s novim modelom dolazi vrhunski all-rounder, koji će na tržištu biti dostupan već od svibnja.

NOVI POJAM EKONOMIČNOSTI
S potrošnjom od samo 8,2 litara goriva, novi Touareg postavlja nove standarde među SUV-ovima za terensku vožnju s benzinskim motorima. Do 50 km/h će se Touareg Hybrid moći voziti u potpuno električnom načinu, a time i bez štetnih emisija.

U pogledu dizelskih agregata, Touareg V6 TDI sa 7,4 litara prosječne potrošnje bilježi najbolju vrijednost u segmentu istinskih terenskih vozila. Obje verzije, Touareg Hybrid i V6 TDI, su najštedljiviji benzinski i dizelski SUV-ovi klase velikih vozila ikada proizvedenih u Europi.

Svi motori serijski su opremljeni 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, čime demonstriraju značajne prednosti u pogledu potrošnje goriva; u nekim slučajevima čak manje od dvije litre.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr